Avatar billede karl-klinke Nybegynder
20. september 2006 - 16:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login i js popup

Hvis jeg gerne vil logge ind via et JS popup vindue så er det nemt nok at få det ind.. Men hvordan får jeg den til at udføre php i hovedvinduet hvor min side er ??

og hvordan sætter jeg titel på popup vinduet ?
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
20. september 2006 - 16:27 #1
Nu har det jo ikke så meget med php at gøre, men hvis du har et popup-vindue, kan du ændre url i vinduet med opener.location. Du kan evt køre login-koden i dit popup-vindue og derefter opdatere/ændre url'en på hovedvinduet.

titlen sættes som andet paramter i dit open-kald:
window.open(url, title, features);

http://www.javascript-coder.com/window-popup/javascript-window-open.phtml
Avatar billede karl-klinke Nybegynder
20. september 2006 - 16:34 #2
Ja kan godt se det.. Men hvordan skulel jeg få hovedvinduet til at opdatere med det samme ?
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
21. september 2006 - 09:02 #3
window.opener.location = window.opener.location;
eller
window.opener.location.reload();

Den sidste er vel det mest korrekte, med mindre du har formdata, som du ikke ønsker skal indlæses igen (den kommer og spør'). Du kan også bruge følgende, som automatisk genindlæser post-data:

window.opener.location.reload();