Avatar billede bomann Nybegynder
20. september 2006 - 15:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Inderste iframe loader ikke src i ASP.NET

Hvordan får jeg inderste iframe til at loade indholdet af src?

Når jeg laver eksemplet i ren html loades indholdet i inderste iframe fint, men ikke i ASP.NET. Først troede jeg at det var en begrænsning Visual Studio lavede, men det virker heller ikke på serveren. Src på inderste iframe ser helt rigtig ud, når man vælger vis kilde, men vinduet er tomt :(

Jeg har følgende konstruktion (seudo)

<fil1.aspx>
  <iframe1 src="fil2">
    <fil2.aspx>
      <iframe2 src="http://www.eksperten.dk/">
      </iframe2>
    </fil2.aspx>
  </iframe1>
</fil1.aspx>

Any ideas????????
Avatar billede snepnet Nybegynder
20. september 2006 - 16:54 #1
Lyder underligt ... Det skal virke uden problemer.

// siden der holder første iframe
<body>
    <form id="form1" runat="server">
      <iframe src="if1.aspx">
      </iframe>
    </form>
</body>

// if1.aspx
<body>
    <form id="form1" runat="server">
      <iframe src="if2.aspx">
      </iframe>
    </form>
</body>

// if2.aspx
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    </form>
</body>

Skal funge uden vrøvl.

Mvh
Avatar billede bomann Nybegynder
20. september 2006 - 18:57 #2
Problemet lå i at yderste iframe havde security="restricted". Da jeg kan klare mig med kun at have dette på inderste iframe, er problemet løst.
Hvorfor dette skulle være et problem, skal jeg ikke kunne sige, da jeg jo loadede min egen side i yderste iframe...