Avatar billede xanxion Nybegynder
19. september 2006 - 16:57 Der er 5 kommentarer

IE7 2 problemer.

Hejsa Eksperter.

Ja, nu har jeg installeret den nye IE altså IE7 (internet explorer 7)

og har nu 2 problemer. første problem er:

Når jeg skal bruge @ tegnet sender den mig videre til microsoft's side. Så har problemer med at indtaste email adresse osv på nettet.

Andet problem er at jeg gerne ville have IE 6 tilbage. hvilket ikke har lykkedes mig. Jeg uninstallede IE7 og genstartede. Derefter ville min pc slet ikke åbne windows.Og slet ikke åbne explorer -hvilket resulterede i at jeg kun kunne åbne programmer osv. med "CTRL" "ALT" "DELETE" Det lykkedes mig at komme på nettet med FF. men kunne ikke installere IE6 pga manglende explorer filer.

men jeg regner ikke med jeg får løst problemet med IE6.
men den med @ ville være godt at få væk.

Mvh.
Mike - håber i kan hjælpe :)
Avatar billede netmaster Praktikant
19. september 2006 - 17:39 #1
Du har ikke et keyboard hvor der er specielle genveje.
Jeg har et hvor jeg har muligehd for at ændrer på mine taster til genveje ved at trykke på en "F-Lock" tast.

Bare lige en tanke i forhold til @ problemet.
Avatar billede xanxion Nybegynder
19. september 2006 - 19:43 #2
Hejsa igen. Jeg har ledt lidt efter det. og tror ikke jeg har disse genveje på mit keyboard. Og det er først efter jeg har installeret IE7 at den er begyndt på det?
mvh.
mike
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2006 - 20:43 #3
Hvis du kører XP så gendanner du til før installation af IE7
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. oktober 2006 - 23:32 #4
Der er vel ikke noget galt i du bliver sendt til Microsofts søgemaskine. Det gør du som default i alle nyere IE. Det kan du bare deaktivere. Og jeg synes det er synd du dropper IE7. Har kørt med den siden RC1 kom frem, og det kører fremragende.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:40 #5
xanxion: Finder du ud af det?