Avatar billede reginho Nybegynder
19. september 2006 - 16:04 Der er 1 løsning

hvordan tilknytter man VBA kode til en makro?

Jeg har levet noget kode. En lille boks hvori man kan gange to tal og få et resultat.

Problemet er, at jeg ikke kan forstå hvorfor min kode ikke kan  ses i excel´s makroliste. Hvordan tilknytter jeg den kode jeg har lavet til mine makroerm, så jeg kan tilgå dem inde fra programmet?

Her er koden:

Private Sub CommandButton1_Click()
Dim t1, t2, t3
t1 = tal1.Text
t2 = tal2.Text
t3 = t1 * t2
Resultat.Caption = t3

End Sub

Public Sub formular()
UserForm1.Show
End Sub

Mvh
Regin
Avatar billede reginho Nybegynder
19. september 2006 - 16:15 #1
Got it ....

Min public Sub formular skulle assignes til min workbook. ....