Avatar billede ixion1 Nybegynder
19. september 2006 - 15:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sku011.cab til Microsoft Office kan ikk finde den

Har et lille problem.. når jeg har installeret mircrosoft office skriver den at den ikke kan finde Filen: Sku011.cab - det er ikke så heldigt da det er en firma pc der hvor at microsoft office tit skal bruges. ved ikke om der er nogen der har et link til en sku011.cab fil eller har en løsning ? ville være meget rart tak på forhånd

mvh klitte
Avatar billede robotten Praktikant
19. september 2006 - 15:58 #1
Hvad version af Office er det? Tænker på, at den beskadigede fil må kunne udskiftes med en tilsvarende fra en office, der virker. Det må kunne lade sig gøre.
Avatar billede ixion1 Nybegynder
19. september 2006 - 16:02 #2
det er office 2003. har ikk andre office, lidt det der er problemet. men den ligger heller ikke på cd'en har prøvet at søge den igennem for filen men kunne ikke finde den
Avatar billede hcma Novice
19. september 2006 - 16:31 #3
Avatar billede hcma Novice
19. september 2006 - 16:33 #4
filen stammer fra:  Office Professional Enterprise Edition 2003 SKU011.CAB