Avatar billede hejsletj Nybegynder
19. september 2006 - 13:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af trådløsnetkort

Jeg har været nød til at starte forfra på min bærbare PC. I den forbindelse kan jeg efter den nye installation af XP ikke længere få gang i den trådløse forbindelse. Jeg har sådan en knap på computeren som jeg plejer at aktivere. Når jeg trykker på den lyser der normalt en lille diode. Den lyser ikke mere.

Har i nogle løsninger eller idéer.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
19. september 2006 - 15:07 #1
Har du ikke en CD med forskellige drivere og programmer til styring af de forskellige faciliteter på computeren?
Avatar billede canedo Nybegynder
19. september 2006 - 16:33 #2
gå i start > kør > skriv "ncpa.cpl"

en mappe åbner, og her skulle gerne ligge noget som hedder "trådløst netværk"

hvis ikke, er det ikke installeret - og du skal installere det via kontrolpanel > opret trådløst netværk

Hvis intet vil, så er det som jann-jensen siger, drivere der skal til før det vil.
Avatar billede hejsletj Nybegynder
22. september 2006 - 12:24 #3
Tak for svarene. Vil du lægge svar ind Jann-Jensen.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
22. september 2006 - 20:35 #4
Ja tak. Glad for at du fandt ud af det.