Avatar billede carparknorth Nybegynder
18. september 2006 - 22:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apple MusicStore - Køb i USA

Hej,

jeg er meget interesseret i at få fat i Prison Break sæson 2 på Apple's MusicStore - problemet er bare, at når jeg forsøger at købe Prison Break afsnittene i 2. sæson, brokker den sig over at jeg bor i Danmark. Det er åbenbart kun den amerikanske Store der har de afsnit.

Kan det virkelig passe at man i 2006 og ikke kan købe noget i USA fordi man bor i Danmark? I så fald synes jeg det er helt utroligt amatør-agtigt lavet!

Med venlig hilsen
Jens
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. september 2006 - 02:04 #1
Ang "Kan det virkelig passe at man i 2006 og ikke kan købe noget i USA fordi man bor i Danmark?":
Nej, det kan ikke passe.

Du skal bare huske 1 ting: Man (sælgeren) vælger selv kunderne og laver reglerne..

Hvis spilproducenter tillader f.eks. kun en bestemt region, at teste en demo, før spillet bliver udgivet.. det skete vist med f.eks. World Of Warcraft, hvor kun amerikanske IP adresser kunne downloade filen..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. september 2006 - 02:04 #2
"hvis spilproducenter" = "Visse spilproducenter"
Avatar billede carparknorth Nybegynder
26. august 2010 - 10:43 #3
Læg et svar - så lukker jeg