Avatar billede ndesoft Nybegynder
16. september 2006 - 23:14 Der er 11 kommentarer

Vurdering af CMS system, design og funktionalitet

Jeg har lavet er Content Management System, som jeg blot mangler at få testet og vurderet.
Der er nogle bugs i følgende browsere, hvor "footeren" ikke rammer bunden og lapper over menuen:
Opera, Konquerer, Safari, AOL, IE < 6.0 win XP.

Der kan logges på med følgende informationer:
Brugernavn og adgangskode: demobruger

Systemet kan findes her:
http://qsp.ndesoft.dk/
Avatar billede plazm Nybegynder
17. september 2006 - 11:14 #1
Mit første problem da jeg fik logget ind var, hvorfor er tilføj nyhed bare smidt under nyheder? Ved godt at det hører sammen, men for mig tog det en rundtur på samtlige sider, før jeg fandt ud af at den menu også havde ændret sig.

Derudover ville jeg gerne lige rykke moduler op under forside i menuen. Men det kunne jeg ikke, eller også kan jeg bare ikk finde ud af det.

Derudover, så mangler du MANGE hjælpetekster rundt omkring, så det er til at finde ud af.
Avatar billede plazm Nybegynder
17. september 2006 - 11:19 #2
Og når i alligevel kører med PHP, hvorfor så ikke tilbyde en pænere sti?
?pageid=X er ikke just pænt, heller ikke når man sender et link til en anden.
Avatar billede ndesoft Nybegynder
17. september 2006 - 15:18 #3
Vedr. hjælpe tekst, så er denne under udarbejdelse, da jeg ikke er den helt store tekstforfatter, skal jeg have en anden til dette.
Menu punkterne skal jeg have lavet således at de kan sorteres og arrangeres som brugeren ønsker.

Vedr. URL'en, så er dette stadigvæk version 1.0 og stadigvæk under udarbejdelse, jeg arbejder hårdt på at få lavet et system som kan køre med URL'er som "domæne.dk/minside"
Avatar billede madeindk Nybegynder
21. september 2006 - 17:58 #4
Jeg kan ikke logge på med demobruger / demobruger ?
Avatar billede ndesoft Nybegynder
23. september 2006 - 10:47 #5
Jeg er ved at lave en større opdatering af systemet, og har derfor deaktiveret brugeren... Giver besked, så snart jeg er færdig...
Avatar billede ndesoft Nybegynder
23. september 2006 - 18:39 #6
Så er opdateringerne færdige for denne gang...
Avatar billede overload.dk Nybegynder
26. september 2006 - 18:32 #7
Ser umiddelbart godt ud - let og overskueligt. Glæder mig til at se nogle flere detaljer

Min eneste negative kommentar, så ved jeg ikke om det kun er hos mig eller hvad der sker, men det virker som om siden genereres langsomt (sløv maskine, eller tung kode), for billeder osv. kommer i en rimelig hastighed.

Kan muligvis bare være her.
Avatar billede ndesoft Nybegynder
26. september 2006 - 19:03 #8
Serveren er temmelig langsom, jeg har prøvet at have det kørende på andre servere, men det er kun her den er langsom. På min egen computer genereres siden noget hurtigerem også fra internettet.
Avatar billede ndesoft Nybegynder
26. september 2006 - 19:05 #9
Renderings tiden ligger mellem 0,03 sek og 0,15 sek. I de fleste tilfælde nærmere de 0,03 sek...
Avatar billede kabsoer Nybegynder
18. oktober 2006 - 12:26 #10
hei
har du blitt ferdig med dette systemet - kan jeg få teste - er på jakt etter noe så'nttil mitt lille fritidsfirma
Avatar billede ndesoft Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:24 #11
kabsoer:
Hej... Vi er færdige med selve systemet, det mangler bare noget finpudsning. Du kan sende en e-mail til mail at ndesoft.dk, så kan vi finde ud af noget...