Avatar billede thomaskramer Juniormester
16. september 2006 - 00:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hover i CSS virker ikke

Hej Eksperter

Nu er jeg ved at gå amok.

Roder med et layout som er samlet i GoLive. Men hover-effekten på links'ne driller.

Hover virker simpelthen ikke, hvis linket har været besøgt før. Så ser linket blot ud som jeg har beskrevet det i a:visited.

Er der nogen god forklaring på dette??

Det har aldrig været et problem før, at få det til at virke - men nu vil den bare overhovedet ikke.

200 point til de hurtige
Avatar billede thomaskramer Juniormester
16. september 2006 - 00:32 #1
Således ser css'en ud:

a.tekstlink:link { color: #333; font-size: 11px; line-height: 16px; font-family: Verdana; text-decoration: none }
a.tekstlink:hover { color: #6ccd10; font-size: 11px; line-height: 16px; font-family: Verdana; text-decoration: underline }
a.tekstlink:visited { color: #333; font-size: 11px; line-height: 16px; font-family: Verdana; text-decoration: none }
Avatar billede mclemens Nybegynder
16. september 2006 - 01:25 #2
a.tekstlink:link { color: #333; font-size: 11px; line-height: 16px; font-family: Verdana; text-decoration: none }
a.tekstlink:visited { color: #333; font-size: 11px; line-height: 16px; font-family: Verdana; text-decoration: none }
a.tekstlink:hover { color: #6ccd10; font-size: 11px; line-height: 16px; font-family: Verdana; text-decoration: underline }

... Kast et svar og behold nogle point selv ;)
Avatar billede mclemens Nybegynder
16. september 2006 - 01:26 #3
http://www.w3schools.com/css/css_pseudo_classes.asp
se under [ Anchor Pseudo-classes ]
Avatar billede thomaskramer Juniormester
16. september 2006 - 01:31 #4
Er det rækkefølgen der er forkert??
Avatar billede thomaskramer Juniormester
16. september 2006 - 01:34 #5
Gu er det så.

Jeg indrømmer at være retarderet, og giver alle pointene væk!

Tak :-)
Avatar billede mclemens Nybegynder
16. september 2006 - 01:40 #6
Så siger jeg mange, mange tak
for rigtig mange point
- og god weekend :)