Avatar billede shik Nybegynder
15. september 2006 - 16:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering/Installering af Outlook 2002

Jeg har fået en cd som følger med en Dell Axim pda, som indeholder bl.a. Outlook 2002. Når jeg prøver at installere det, fortæller den  mig at jeg allerede har en nyere version installeret. Men det har jeg måske haft, men denne er afinstalleret. Hvordan kan jeg nu få installeret outlook igen?
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2006 - 18:00 #1
Kan du ikke køre en systemgendannelse??
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2006 - 18:01 #2
Sådan en mulighed er der måske ikke på en pda
Avatar billede shik Nybegynder
15. september 2006 - 19:43 #3
Undskyld, det er selvfølgelig på computeren den skal installeres...
Men der er ikke mulighed for systemgendannelse.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2006 - 07:32 #4
Vil den oprindelige version ikke blive geninstalleret hvis du kører en reparation?
http://www.helgec.dk/xp-repair.html
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2006 - 09:48 #5
Prøv evt. denne guide
Click Start, point to Search, and then click For Files and Folders.
In the Search for Files and Folders Named box, type msoe50.inf, and then click Search.

The default location for this file is in the C:\Winnt\Inf folder.
Right click the Msoe50.inf file, and then click Install.
Insert your Windows 2000 CD-ROM when prompted, locate the I386 folder on the CD-ROM, click Open, and then click OK.

The Outlook Express files are installed.
In the Search for Files and Folders Named box, type wab50.inf, and then click Search.

The default location for this file is in the C:\Winnt\Inf folder.
Right-click the Wab50.inf file, and then click Install.
Locate the I386 folder on your Windows 2000 CD-ROM, click Open, and then click OK.

This installs the Outlook Express address book.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2006 - 09:55 #6
helgec >> Vedr. denne guide ikke Outlook Express???
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2006 - 09:55 #7
s`rry jeg ser nu den er til Win2k
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2006 - 09:57 #8
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2006 - 10:10 #9
Er det ikke også til Outlook Express?
Somjeg læser spørgsmålet, er problemet i Outlook.....
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2006 - 10:35 #10
Det vil jeg da ikke afvise at du har ret i, men så er problemet vel til at overse - i med (office)skiven og vælg reparer eller er der stadig noget jeg har misforstået??
Avatar billede shik Nybegynder
16. september 2006 - 18:59 #11
Der er ingen office cd, kun denne her cd som kun indeholder MS Outlook og Active sync. Men installationen vil slet ikke starte fordi den kan se noget gammelt outlook på computeren. Dette skal altså helt væk først.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2006 - 19:52 #12
Kan det ikke lade sig gøre at installere den "nyere" version igen og så få den fjernet på den korrekte måde
Avatar billede shik Nybegynder
18. september 2006 - 12:21 #13
Den såkaldte "nyere" version er fra en anden pda og han har ikke cd'en mere.
Avatar billede shik Nybegynder
05. februar 2007 - 20:46 #14
Jeg lukker.