Avatar billede formanden Nybegynder
15. september 2006 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar: ASUS A6Vm Q047H - Et godt køb?

Jeg har lovet en veninde at hjælpe hende med at købe en ny bærbar. Hun bruger ikke nogle grafiktunge programmer og skal blot bruge den til studiet. Hun vil max. bruge 7000 kr. og hun ønsker ikke at udskifte den allerede om et par år.

Jeg synes dette lyder som et godt tilbud:
ASUS A6Vm Q047H
(Microsoft Windows XP Home Edition)

ASUS A6Vm Q047H - Notebooks (bærbare computere)

  Processor:  Intel Pentium M 1.7 GHz

  RAM:  1 GB DDR II SDRAM
Max. Memory Størrelse: 2 GB
  Hukommelsesfrekvens:  533 MHz

  RAM:  1 GB

  Display (Projektor):  15.4 tomme / 1280 x 800 / TFT aktiv matriks (widescreen)

  HD Kapacitet:  100 GB

  Grafik:  NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache understøtter 256 MB

  Med OS:  Microsoft Windows XP Home Edition

  Indgangsudstyr:  Mus / Tastatur / Touchpad

  Stik:  1 x FireWire 400 / 4 x USB 2.0 / 1 x VGA

  Netværk:    Bluetooth 2.0 EDR / Ethernet / Fast Ethernet / Gigabit Ethernet / IEEE 802.11a / IEEE 802.11b / IEEE 802.11g / Netværksadapter

DVD±RW / DVD-RAM

  Dimensioner:  3.5 Cm x 35.4 Cm x 28.4 Cm / 2.85 Kg

  Lydudgang:  Sound Blaster Pro Lydkort
Egenskaber (AB):  High Definition Audio

Programmel:  Adobe Acrobat Reader / ASUS ChkMail / ASUS Hotkey / ASUS Live Update / ASUS NB Probe / ASUS Power4 Gear+ / ASUSDVD XP / Cyberlink Medi@Show 2.0 SE / CyberLink PowerDirector 3.0 DE / Nero Express / Nor

Er der nogen der vil kommentere dette og gerne argumentere for jeres kritik (positiv eller negativ)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2006 - 20:18 #1
En ok maskine - men er der nogen der har den på lager, for modellen er udgået.
Avatar billede formanden Nybegynder
15. september 2006 - 22:47 #2
Ja, og der er blevet handlet - så du får pointene, hvis du vil have dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2006 - 19:40 #3
ok :)