Avatar billede migduvednok Nybegynder
14. september 2006 - 23:20 Der er 2 kommentarer

Eksporter flash 8 til DVD?

jeg skal have lagt min flash (*.swf) over på DVD - hvordan gøres det? Jeg har forsøgt lidt med den indbyggede AVI eksport, men den fucker det op hver gang. Der findes programmer til at gøre det for mig men de koster kassen så det ville være fedt at kunne uden. (jeg bruger Nero til a brænde med)

Og hvor finder jeg info om at bringe Flash over på store skærme? (dimensioner og opløsinger, etc)
Avatar billede jakobhighfarm Nybegynder
19. september 2006 - 17:00 #1
Her findes et program som kan klare opgaven; http://geovid.com/flash_to_video_encoder_pro

Jeg har selv rodet lidt med det, men da det var en filmstrib jeg legede med endte jeg med at hente flashobjekterne ind i premiere og fyre en DVD af derfra.

jeg har ikke kunnet finde nogen anden information end den som "converterprogrammerne" bringer.

Jeg ved at der også finde gratis version af programmer som det i linket...
Avatar billede migduvednok Nybegynder
19. september 2006 - 19:49 #2
det program gav det nærmeste man kan kalde et brugbart resultat - proglemet er bare at det slet ikke var brugbart, desværre. ;-(
Den ødelagde synkroniseringen mellem billede og lyd, stretchede afspilniongen af frames.