Avatar billede flemming_h Nybegynder
14. september 2006 - 21:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sende sms via. ipadresse til en linux server på samme netwærk

Jeg har en system som holder øje med vores server, og på dette system sidder der et GSM modem på com 1 porten ( siemens MC35I )og sender sms til vores administrator, det virker fint, men jeg vil gerne kunne sende sms fra vores backupsystem ( Windows 2003 server ) via. denne siemens dims, kan det lade sig gøre ???
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
16. september 2006 - 20:20 #1
Hvilket OS kører der på den server SMS modemmet sidder på?
Avatar billede flemming_h Nybegynder
17. september 2006 - 12:10 #2
Jeg har flyttet modemmet over på en Windows 2003 server com 1, her bliver modemmet brugt til at sende sms til og fra vores telefon system, på linus serveren køre vores overvågnings system som skal kunne sende sms ud via. det modem på Windows serveren...
Avatar billede flemming_h Nybegynder
25. maj 2010 - 09:03 #3
lukket