Avatar billede thrakrath Nybegynder
13. september 2006 - 21:27 Der er 1 løsning

Tilføj række til en ListView kontrol

Hej

Er det muligt at blot at tilføje en ekstra række til en ListView kontrol, uden at skulle indlæse alle rækker forfra engang til ???

Mit eksempel indlæser data i en ListView kontrol som den henter fra en collection og det gør den desværre hver gang min collection indeholder nye date... Vil blot gerne have de nye date skal 'appendes' til min ListView kontrol.

Dim aObjItem as clsLog

For i = aObjLog.ColLog.Count To 1 Step -1
    Set aObjItem = aObjLog.ColLog(i)

    With listViewLog.ListItems.Add
          .Text = aObjItem.StrDate
          .ListSubItems.Add.Text = aObjItem.Date
          .ListSubItems.Add.Text = aObjItem.Time
          .ListSubItems.Add.Text = aObjItem.Name
          .ListSubItems.Add.Text = aObjItem.Address
          .ListSubItems.Add.Text = aObjItem.EMail
    End With
Next i
Avatar billede thrakrath Nybegynder
13. september 2006 - 22:35 #1
Man kunne måske starte med at lade være med at slette hele indholdet af sit listview inden man indsætter en ny række. listViewLog.ListItems.Clear