Avatar billede spiit Nybegynder
11. september 2006 - 10:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

component parameters

Jeg har et stort problem med en flash component som jeg købt, det er en billed fremviser der bruger xml til at loade billeder. Jeg kan sagtens bruge den på sin egen html side. Men jeg vil gerne integrere den i min egen flash film. Men da jeg bruger loadMovieNum eller loadMovie og loader den in i min film, taber den sine component parameters. Hvad gør jeg forkert?

mvh Peter
Avatar billede _k Nybegynder
11. september 2006 - 12:13 #1
Enten er det noget crap - og så håber jeg ikke du har betalt ret meget for den - eller også bør du kunne stille på en variabel der hedder noget i retning af "path". Variablen bør angive hvor din swf ligger i forhold til den swf den loades ind i.

Problemet er at når du loader en swf ind i en anden, nedarver den indloadede swf _root (main timeline roden) fra den fil der loades ind i.

Måske kan du nøjes med at ligge swf'erne i samme mappe, så komponeten i det mindste kan finde xml og billeder?
Avatar billede spiit Nybegynder
12. september 2006 - 12:25 #2
tak, for hjælp, men kan stadig ikke få det til at fungere ordenligt. Den viser jo billeder, men virker bare ikke helt efter hensigten. skriv du et svar så får du dine point
Avatar billede _k Nybegynder
12. september 2006 - 14:15 #3
Hvis du smider et link til hvor du har købt den og hvad den hedder, giver jeg den da gerne et kig. Hvis du beskriver problemet, kan jeg nok sjusse mig frem til hvordan om den kan det du vil eller ej....