Avatar billede oletaft Nybegynder
10. september 2006 - 09:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Folder som ikke kan slettes?

Har haft partitioneret min hd, og har senere splejset to partitioner hvor det gik fint, udover der altid er en "h" folder på "e" drevet?? Jeg har prøvet at starte op i dos og slette den, men det virkede ikke.

Den vil bare ikke slettes..

Nogen der kan hjælpe.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. september 2006 - 09:36 #1
Start op i fejlsikret tilstand og se om du ikke kan slette den med Dr.Delete
http://www.arlet.dk/index.html?/sletfil.htm
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. september 2006 - 09:37 #2
Er ikke klar over om den slette en folder, men det er da værd at forsøge.:-D
Avatar billede oletaft Nybegynder
10. september 2006 - 09:54 #3
Jeg prøver lige. Har prøvet at slette i fejlsikret tilstand som ikke virkede. Så jeg prøvet lige Dr. Delete. :)
Avatar billede oletaft Nybegynder
10. september 2006 - 09:59 #4
Virker ikke. Dr. Delete kan ikke vælge foldere. :(
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. september 2006 - 10:04 #5
Kan du ikke annullere folderen med Partition Magic?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2006 - 10:54 #6
Ja du kan undo last action - det lyder som om du har brugt PM til at "merge" de 2 partitioner?
Avatar billede hcma Novice
10. september 2006 - 12:19 #7
Avatar billede oletaft Nybegynder
30. august 2008 - 12:17 #8
Har løst det selv.
Avatar billede hcma Novice
30. august 2008 - 12:50 #9
så ville det være smukt, hvis du skrev løsningen her, så andre kan få glæde af den :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2008 - 21:14 #10
Også for lige at følge reglerne, så vi ikke behøves at anmelde...