Avatar billede craxx Nybegynder
09. september 2006 - 22:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke starte op?

Min computer vil ikke starte op. Når jeg prøver på det, síger en stemme noget med memory card eller  noget i den stil ( det lyder ikke særlig tydeligt ). Min computer gik i stå da jeg vil ryste den lidt, da en blæser lød underligt og så har jeg ikke kunne starte den siden. Nogen der har en ide om hvad det kunne være ??

Mvh. Jeppe
Avatar billede craxx Nybegynder
09. september 2006 - 22:37 #1
Desuden kommer der heller ikke noget billede på skærmen når jeg starter den op
09. september 2006 - 22:57 #2
"...ryste den lidt..." - Øhhh - er det er bærbar ?
Avatar billede craxx Nybegynder
09. september 2006 - 23:11 #3
nej nej, den er skam stationær... den har drillet lidt den køler og så blev jeg træt af den og så prøvede jeg at ryste kabinettet
Avatar billede off-line Nybegynder
10. september 2006 - 00:16 #4
Måske skulle du prøve, om alle kabler stadig sidder som de skal, og om dine ram
sidder rigtigt. Og når du har siden af, så kan du jo se, om blæseren starter op.
Du kan også prøve, at slukke for strømmen i ca, 1 min.
Avatar billede craxx Nybegynder
11. september 2006 - 16:34 #5
Altså når jeg starter den kører alt som det skal, der er bare ikke noget billede på skærmen når den starter op og en stemme siger et eller andet som ikke er tydeligt
Avatar billede off-line Nybegynder
11. september 2006 - 20:46 #6
Prøv at tage alt fra undtagen din harddisk og grfikkort, og start med det.
Avatar billede craxx Nybegynder
11. september 2006 - 20:51 #7
Den virker nu. Jeg prøvede at starte den her i dag og så kørte den bare, så jeg har ikke fundet ud af hvad der var i vejen. Men tak for jeres råd. Bare læg svar dem der synes de har fortjener det :)
Avatar billede off-line Nybegynder
11. september 2006 - 21:16 #8
OK!