Avatar billede hatef Nybegynder
08. september 2006 - 18:53 Der er 10 kommentarer

convertering af en PDF fil til Microsoft Office

Hej
Hjælp. Jeg har en PDF-fil som skal converteres til Microsoft Office fil? Hvordan gøre jeg det?  Tak
Avatar billede lasserasch Juniormester
08. september 2006 - 19:03 #1
Du skal bruge et konverteringsværktøj til dette.

jeg er ikke bekendt med at der findes nogle gratis værktøjer, men dem der findes koster til gengæld ikke specielt meget. Omkring 20$ skal du regne med.

Kvaliteten er nok forskellig, så det er en god ide at prøve deres demo versioner først.

F.eks. kan du prøve et af disse :

http://www.docsmartz.com/
http://www.pdf-file.com/
http://www.investintech.com/order_a2e.htm

/Lasse Rasch
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. september 2006 - 19:15 #2
Er det kun tekst? Ctrl+A, Ctrl+C, i Word Ctrl+V. Skal gøres på hver side.
Avatar billede lasserasch Juniormester
08. september 2006 - 19:29 #3
Det er korrekt at man kan det, men så kunne man lige så godt gemme sit PDF dokument som en .txt fil direkte fra adobe reader. For gør man det der, så mister man hele formatteringen.

Dvs. tabeller, billeder, anvendte skrifttyper, fed skriv, kursiv osv osv...
Så det er da den dårligste løsning man overhovedet kan finde.

Selvfølgelig hvis man kun er interesseret i bogstaverne, så er det rigtigt nok, men men...

/Lasse Rasch
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. september 2006 - 20:17 #4
Nej, det er ikke korrekt. Der kommer en masse specialtegn med, der skal slettes. Hvis teksten skal være uden disse, kopieres til Word. Derefter markeres alt tekst i Word, og pastes til Notepad. Herfra kan man gøre hvad man vil: Paste tilbate til Word eller lignende!
Avatar billede enriko Nybegynder
08. september 2006 - 20:34 #5
jeg  fandt en program lidt for længe siden , jeg tror jeg har den stadig, en program der laver pdf filer til word, det tager lidt tid men der kommer ikke alt muligt tegn osv.
Avatar billede hatef Nybegynder
08. september 2006 - 21:51 #6
Hvad hedder programmet?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. september 2006 - 00:29 #7
Hvis det er et enkelt dokument, så hent en demo af et eller andet.

Søg på: pdf to doc freeware

i google, eller se f.eks. her:
http://www.tucows.com/search?search_terms=pdf+doc&search_scope=win&search_adv=0&search_size=&search_size_multi=b
Avatar billede enriko Nybegynder
09. september 2006 - 16:16 #8
den hedder pdfto word

her harjeg upload den

det er  ikke freeware, men du kan bruge den 100 gang står der

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B21986CA15703213
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 22:56 #9
Fandt du noget?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 22:16 #10
??