Avatar billede slimklatten Nybegynder
07. september 2006 - 10:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

stop synkronisering af ur

Når jeg arbejder på min arbejdspc(XP som logger på et 2003 domain) ... så sync'er den uret med en af vores servere(en ericsson ccm/cca server) på netværket - som altid går forkert :)

findes der en process i baggrunden som gør at den kan sync'e uret .... og kan man stoppe den ?
Avatar billede leif Seniormester
07. september 2006 - 11:03 #1
Jeg vil da mene hvad med at gøre jeres systemadministrator opmærksom på at serveren's ur tilsyneladende går forkert ?
Avatar billede Skoven Praktikant
07. september 2006 - 11:03 #2
Hej.

prøv dette:
Gå i krontrolpanel -> Administration -> Åbn "Tjenester"
Find derefter "Windows Time" og deaktiver denne (læs eventuelt forklaringen til hvad den gør...

VH Gråskov
Avatar billede slimklatten Nybegynder
07. september 2006 - 11:37 #3
Leif <----Admin er informeret :) og orker ikke at vente mere
Grey <----lyder fornuftigt
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. september 2006 - 11:48 #4
men smart er det ikke på den måde, for netop nu den skal logge på et domain, er det vigtigt at tiden er indenfor et bestemt tidsrum i forhold til DCén
Avatar billede slimklatten Nybegynder
07. september 2006 - 11:53 #5
desværre er det noget ericsson gøgl som sunc'er så admin må stille den
(den sync'er stadig efter windows time er disabled) ... skidt pyt ... jeg downloader bare en af de der freeware atomic watches