Avatar billede hersker_dk Nybegynder
02. september 2006 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med Gmail drive

Jeg her en Gmail konto, som jeg forsøger at logge på vha. Gmail drive. Men hver gang jeg prøve at logge på, får jeg at vide, at username eller password er forkert. Men det er ikke tilfældet.

Er der nogen, som kan hjælpe?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. september 2006 - 08:47 #1
Er din version af gmail drive 1.0.10??
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
03. september 2006 - 10:40 #2
Ja, min version er 1.0.10.
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
12. september 2006 - 20:07 #3
er der ingen som kan hjælpe?
Avatar billede yesbor Nybegynder
24. oktober 2007 - 15:52 #4
..jeg ved godt spørgsmålet er lidt gammelt, men jeg har samme problem.

hersker dk - bruger du TDC Sikkerhedspakke (Norman) ?

Jeg kan ikke logge på gmail-drive når TDC Sikkerhedspakke er installeret. Det hjælper ikke at deaktivere, men den skal helt afinstalleres.
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
25. oktober 2007 - 08:16 #5
jeg bruger Norton antivirus og ZoneAlarm firewall - via min firewall, har jeg givet afgang til gmail drive.

Jeg kan nu se, at TDC nu tilbyde en en webbaseret lagerplads på 1GB - jeg overvejer at prøve denne, selvsom det ikke er så meget plads, som man kan få med gmail.
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
08. september 2010 - 22:31 #6
lukkes