Avatar billede lasseq Nybegynder
02. september 2006 - 14:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig uventet fejlkode

Hej,
En bekendt benytter Stone's Summasummarum - et ganske udmærket stykke værktøj til økonomi.
Jeg er blevet kontaktet fordi han pludslig fik en uventet fejlkode - Fejlkode nr. 7 (??) da han forsøgte at åbne regnskabet.

Har nogle oplevet noget lignende? Hvad kan det skyldes, og hvad kan man gøre? Jeg er selv helt på bar bund - og sikkerhedskopier er der desværre ikke noget af!
Avatar billede hardyc Nybegynder
03. september 2006 - 08:27 #1
Det var en skam fejlkode 40, men ring eller gå ind på ss hjemmeside, og husk fremover at tag sik.kopi
hilsen Hardy
Avatar billede lasseq Nybegynder
03. september 2006 - 11:32 #2
Jeg forstår ikke rigtigt dit svar - Du har ikke nogen løsning på problemet?
Avatar billede hardyc Nybegynder
03. september 2006 - 13:44 #3
Nej det har jeg ikke men kontakt summa sumarum og få at vide hvad fejlen er ( ej 40 fejl betyder at fejlen måske sidder 40 cm fra skærmen)det var bare for sjovt men du skal kintakte softvare udbyderen går ud fra du har licens
hilsen
hardy
eller lav en opdatering der er kommen ny beta 3.5
Avatar billede mariaf Juniormester
03. september 2006 - 16:57 #4
Fejlkode 7 er fra computeren og ikke programmet (formentlig). Du har fulde rettigheder til drevet, og ingen skrivebeskyttede filer?
Avatar billede lasseq Nybegynder
03. september 2006 - 22:07 #5
Der er fuld adgang til det hele. Jeg tror, fejlen er tilhørende i programmet.
Avatar billede hardyc Nybegynder
03. september 2006 - 22:28 #6
hvilket program
Avatar billede lasseq Nybegynder
04. september 2006 - 07:07 #7
Summarum. Jeg lukker tråden.
Avatar billede mariaf Juniormester
04. september 2006 - 08:46 #8
Må vi andre ikke få svaret? Ellers bliver vi jo ikke klogere :-)
Avatar billede lasseq Nybegynder
04. september 2006 - 14:33 #9
Jeg har ikke noget svar (men det lad heller ikke til at I havde :) )

Så derfor lukker jeg tråden.
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
07. september 2006 - 00:58 #10
Jeg har oplevet samme fejl, og har snakket med Stone's Software og jeg skulle sende en sikkerhedskopi til dem og så kunne de låse den op, så det håber jeg hjælper.
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
12. september 2006 - 17:56 #11
Nu har jeg fået løst problemet.

Jeg kopierede alle mapper i biblioteket: c:\Programmer\SummaSummarum\ til en midlertidig mappe.

Så afinstallerede jeg programmet og installerede det igen.

Til sidst kopierede jeg mapperne tilbage til c:\Programmer\SummaSummarum\ og så virkede det hele igen.