Avatar billede kjelde Nybegynder
30. august 2006 - 11:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke printe sort?

Hej Eksperter

Jeg har virkelig brug for noget hjælp. Har lige ins. min printer, men nu kan den ikke printe sort - nogen forslag?

Når man laver dyse-tjek printer den fint sort?

Det er en Canon MPC190 Printer.

På forhånd tak
Avatar billede robotten Praktikant
30. august 2006 - 12:34 #1
Lyder som noget styring fra pc til prnter, der går galt. Har du opdateret til nyeste driver?
http://software.canon-europe.com/multifunctionals/smartbase_mpc190613.asp
Avatar billede robotten Praktikant
05. september 2006 - 15:39 #2
?
Avatar billede kjelde Nybegynder
05. september 2006 - 22:51 #3
Ja jeg har prøvet det - men har fundet ud af senere hen at der bare mangler sort farve :S

det nye spørgsmål lyder så hvis patron der passer til min printer?
Avatar billede robotten Praktikant
06. september 2006 - 08:08 #4
Lidt tilfældig googling:
http://www.lastoffer.net/blaekpatroner/printer.php/canon?modell=Canon%20MPC190
http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_canon_mpc190.html

Kan se, at det skal være en BCI-24
Om det skal være en kompatibel eller original, må du selv afgøre.
Avatar billede robotten Praktikant
12. september 2006 - 10:53 #5
?
Avatar billede robotten Praktikant
19. september 2006 - 14:41 #6
Hep!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:35 #7
Avatar billede kjelde Nybegynder
18. august 2010 - 12:40 #8
fatter ikke lige hvordan man giver points ?
Avatar billede robotten Praktikant
18. august 2010 - 15:56 #9
Så er det da godt, jeg stadigt er her :)

DEt er fordi der ikke er givet et savr. Det har du så selv givet, og accepteret dette. Ønsker du at give point, kan du bede om et svar. Men det er så ligemeget nu her i dette spm.