Avatar billede Angelo Praktikant
29. august 2006 - 17:23 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

erfaring med fullrate´s telefoni?

Jeg overvejer at skifte til fullrate, da det er hurtig internet. MEn vi bruger vores fastnettelefon meget. Og spørgsmålet er så, om deres telefoni virker stabilt nok?

på forhånd tak.
Avatar billede timmeren Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:19 #1
min søster har haft det i en måned, jeg får først den 6, men lang historie kort, skal møde min søster i dag, så tjekker jeg lige hvordan hun har oplevet det også får du en respons i aften/morgen ....
Avatar billede Angelo Praktikant
16. november 2006 - 21:24 #2
Ok - hvilken oplevelse har din søster med det?
Avatar billede timmeren Nybegynder
17. november 2006 - 08:24 #3
vi har det begge nu, og begge har haft 100% oppetid på nettet og telefonen ....
Avatar billede krollspell Nybegynder
05. januar 2007 - 15:41 #4
Jeg har haft det i en uges tid og har ikke haft andet end problemer.
Internettet og telefonisiden går ned uafhængigt af hinanden og der er støj på telefonlinjen. Har haft TDC bredbånd i 3 år før og har aldrig haft et sekund nedetid på noget af det.
Avatar billede Angelo Praktikant
07. december 2010 - 19:20 #5
tak for svaret
Avatar billede Angelo Praktikant
07. december 2010 - 19:21 #6
tak for svaret :-)