Avatar billede eden Nybegynder
29. august 2006 - 16:12 Der er 3 kommentarer

5H til gaming?

Hey drenge,

Står og skal købe mig et nyt headset. Jeg skal primært bruge det til gaming, og har set mig lidt lun på SteelSeries' SteelSound 5H, som skulle være vildt god - mange gamere bruger det i hvert fald.

Hvad er jeres erfaringer med det? Og skal jeg købe lydkortet med eller ej?
Avatar billede firan Nybegynder
29. august 2006 - 16:31 #1
Ja du har ret. SteelSound 5H er ét af de mest populære, hvis ikke det mest populære headsets blandt gamere. Men hvorfor ikke gå ud og investere i det helt nye 5H v2, som er en opdateret version, som byder på ændringer på dele af headsettet. Spørgsmålet om du skal have USB-lydkortet med er en smagssag. Personligt valgte jeg at lægge lidt flere penge ind og få USB-versionen, og dette fortryder jeg den dag i dag slet ikke.

Faktisk var jeg tidligere i dag inde på SteelSeries hjemmeside, og fandt ud af at det faktisk er muligt at gå hen og vinde headsettet gratis via dette link http://www.steelseries.com/991
Avatar billede eden Nybegynder
29. august 2006 - 16:33 #2
Tak for svaret firan!

Kan være jeg lige skal læse lidt om det der 5H v2, det kan vel ikke andet end at være bedre. Og nice med konkurrencen! Måske slipper jeg helt for at investere i et headset ;-)!
Avatar billede firan Nybegynder
29. august 2006 - 16:36 #3
Ja det kunne være lækkert at få smidt sådan et lækkert headset i hovedet. Eller det gør faktisk pænt ondt hehe :b