Avatar billede rabell Nybegynder
28. august 2006 - 20:14 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Damn, de virus!

Jeg har fået den underligste virus, der har manipuleret med min lyd, så jeg ikke kan bruge min mikrofon og al lyd og giver ekko.

Jeg har 3 eller 4 forskellige virus-scans, og jeg har også fundet 2 virus - og regner med at have slettet dem. Men problemet er der stadigvæk. Lyden er stadig meget underlig.

Kører lige nu Kaspersky for 2. gang i træk. Og jeg har genstartet i hvert fald 2 gange.

Er der nogen, der har et godt råd, eller er det formatteringstid?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. august 2006 - 20:19 #1
husk at deaktivere systemgendannelsen, og slet alt i temp mappen.

Du kan prøve at smide en hijackthis log ind.
(men det er ikke mig som checker den!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2006 - 21:18 #2
http://www.eksperten.dk/artikler/755 - kør denne igennem.
Avatar billede dranzer Nybegynder
28. august 2006 - 21:20 #3
Når man bruger en pc så skal man højest have en Antivirus skanner på. Fordi hvis du smider 2 eller flere på kan de godt komme i kampolage med hinane. Så de ikke virker optimalt.

Hen disse programmer og installer dem og opdater dem og skan så din pc og fjern alt hvad de finder.

http://www.superantispyware.com/

http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

http://www.safer-networking.org/dk/download/index.html

http://www.ewido.net/en/

hvis du har skannet med dem så er du sikker på at din pc er clean. ;)
Avatar billede dranzer Nybegynder
28. august 2006 - 21:26 #4
Lige en ting til hen RegClean. http://www.google.dk/search?hl=da&q=RegClean&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta= Den skal ikke indstalleres og den roder op i din registreringsdatabase og reperer fejl i, og sletter alt det der er rester som windows ikke selv har fjernet.
Det er muligt at din pc kunne blive hurtiger. (Det er muligt at gendanne den igen) ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2006 - 22:19 #5
dranzer jeg vil godt bede dig blande dig udenom - der er een igang kan du vel se?!
Avatar billede dranzer Nybegynder
28. august 2006 - 22:38 #6
john_stigers Jeg prøver og hjælpe du skal ikke bestemme og jeg skal blande mig udenom. Jeg gør sku hvad der passer mig.

Du er totalt dum at høre på!!!!!
29. august 2006 - 08:36 #7
Jeg ka' bekræfte http://www.eksperten.dk/artikler/755 eller http://www.eksperten.dk/artikler/954 fra <john_stigers> !!!

Afventer response / Logs fra <rabell> ...
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 09:56 #8
dr1

Will do. kørte alle de andre hjælpeprogrammer i går. De fandt en del spyware men det har ikke hjulpet på lyden. Det er simpelthen så spooky. Alle lyder giver en hul genlyd fra sig, og hvis jeg tæner for musik eller taler på skype, så sejler lyden også bare. Jeg prøver den, du har lagt op.
29. august 2006 - 11:02 #9
... ellers geninstall lyddriver ...

Skrivebord - HøjreMusseast på [Denne Comp...] - enenskaber - Hardware - Enhedsskaber - [Enheder til lyd...] - HøjreMusseTast - Fjern -
Genstart og la' XP lægge driver pænt ind igen...
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 11:09 #10
SUPERAntiSpyware Scan Log
Generated 08/29/2006 at 10:58 AM

Core Rules Database Version : 3063
Trace Rules Database Version: 1107

Memory threats detected  : 0
Registry threats detected : 0
File threats detected    : 0
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 11:11 #11
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 11:10:36, on 29-08-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\Kernel\CLML_NTService\CLMLServer.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\Kernel\CLML_NTService\CLMLService.exe
C:\PROGRA~1\MCAFEE.COM\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\Kernel\TV\CLSched.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\PROGRA~1\MCAFEE.COM\PERSON~1\MPFAGENT.EXE
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\PCMService.exe
C:\Program Files\Acer\eRecovery\Monitor.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
c:\program files\mcafee.com\agent\mcagent.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EOUWiz.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\MCAFEE.COM\PERSON~1\MPFTRAY.EXE
C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcregwiz.exe
C:\Program Files\TrojanHunter 4.5\THGuard.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\WINWORD.EXE
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe
C:\PROGRA~1\MOZILL~1\FIREFOX.EXE
C:\Documents and Settings\Henrik Rabell\Desktop\diverse\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.dr.dk/dolph/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://global.acer.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AzMixerSel] C:\Program Files\Realtek\InstallShield\AzMixerSel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Program Files\Acer\eRecovery\Monitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Program Files\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe" /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [EOUApp] "C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EOUWiz.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MPFExe] C:\PROGRA~1\MCAFEE.COM\PERSON~1\MPFTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [McRegWiz] C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcregwiz.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [THGuard] "C:\Program Files\TrojanHunter 4.5\THGuard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: DVD@ccess.lnk = ?
O4 - Global Startup: Avvio veloce di Adobe Acrobat.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Converti destinazione link in Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Converti destinazione link in file PDF esistente - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Converti i link selezionati in Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Converti i link selezionati in file PDF esistente - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Converti in Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Converti nel file PDF esistente - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Converti selezione in Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Converti selezione in file PDF esistente - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {193C772A-87BE-4B19-A7BB-445B226FE9A1} (ewidoOnlineScan Control) - http://download.ewido.net/ewidoOnlineScan.cab
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {4ED9DDF0-7479-4BBE-9335-5A1EDB1D8A21} (McAfee.com Operating System Class) - http://download.mcafee.com/molbin/shared/mcinsctl/en-us/4,0,0,83/mcinsctl.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1145532646312
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{020F456F-8063-4CAF-9C9B-5CDDC6722718}: NameServer = 62.94.0.1,62.94.0.2
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{0DF54EDB-44A3-4FF2-BDA1-5A16A76A808B}: NameServer = 62.94.0.1,62.94.0.2
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{020F456F-8063-4CAF-9C9B-5CDDC6722718}: NameServer = 62.94.0.1,62.94.0.2
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{020F456F-8063-4CAF-9C9B-5CDDC6722718}: NameServer = 62.94.0.1,62.94.0.2
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\..\{020F456F-8063-4CAF-9C9B-5CDDC6722718}: NameServer = 62.94.0.1,62.94.0.2
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxdev.dll
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: CyberLink Background Capture Service (CBCS) (CLCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
O23 - Service: CyberLink Task Scheduler (CTS) (CLSched) - Unknown owner - C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\Kernel\TV\CLSched.exe
O23 - Service: CyberLink Media Library Service - Cyberlink - C:\Program Files\Acer\Acer Arcade\Kernel\CLML_NTService\CLMLServer.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - Networks Associates Technology, Inc - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee Corporation - C:\PROGRA~1\MCAFEE.COM\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 11:27 #12
Dr1

Jeg prøver at fjerne driveren (har godt nok den engelske version, men genvejene er jo det samme), men der kommer ikke noget fjern frem, når jeg højreklikker på lydikonet.
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 11:51 #13
Ok. Jeg har fjernet al spyware og virus igennem to døgn. Desuden har jeg genindstalleteret min lyd-driver, og nu virker det sgu' igen. Tusind tak folkens. Så skal vi til at dele point ud. Hvordan er det nu lige, jeg gør det?
Avatar billede dranzer Nybegynder
29. august 2006 - 12:53 #14
Svar. :)
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 13:10 #15
Ok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2006 - 13:16 #16
Syntes måske dranzer skal gøre opmærksom på et problem, nu han har fået point!!!!
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 13:52 #17
John Stigers

Jeg gider ikke tage stilling til jeres personlige forhold. For mig var hans hjælp vigtig, og da jeg ikke vidste, hvordan man deler pointene imellem folk, var der ikke andet at gøre end at give alle til den største hjælp. Jeg er i hvert fald glad for hans indsats.

ps. du ville ikke have fået point, så det er ikke gået ud over dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2006 - 14:10 #18
Det er helt ok!
Jeg hjalp jo ikke andet end at give et mere kvalificeret bud end dranzer.

Din log er IKKE ok!!!

Men spørgsmålet er jo lukket...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2006 - 14:15 #19
Kommentar: dranzer
28/08-2006 22:38:51 john_stigers Jeg prøver og hjælpe du skal ikke bestemme og jeg skal blande mig udenom. Jeg gør sku hvad der passer mig.

Du er totalt dum at høre på!!!!!

------------------------------

Tak dranzer.
Noget siger mig at du er født uden hjerne...
29. august 2006 - 14:16 #20
Jeg ka' bekræfte det som <john_stigers> siger/skriver: "...Din log er IKKE ok!!!..."
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 14:37 #21
Ok. Som sagt kan jeg jo åbne et nyt spørgsmål. Det er jo ikke fordi, at jeg ikke ville give points til flere. Det mener jeg kunne, sidst jeg havde et spørgsmål herinde. Det er nu også et stykke tid siden.

Jeg mener dog at kunne opsnappe en dårlig stemning, når jeg løber ind i den, og havde jeg vist, at mine 200 point ville skabe det, havde jeg jo nøjedes med 40.

Nu lægger jg loggen op i et nyt spørgsmål og uddeler nye points. I må endnu engang undskylde at jeg ikke er særlig erfaren herinde, så hvis der er en måde, hvor jeg kan fordele points bedre end før, er jeg åben for at høre den.

Men please hold mig uden for jeres interene uenigheder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2006 - 19:54 #22
"Jeg mener dog at kunne opsnappe en dårlig stemning, når jeg løber ind i den, og havde jeg vist, at mine 200 point ville skabe det, havde jeg jo nøjedes med 40."

Jeg kigger den gerne gratis igennem, for det er først NU jeg ser der er 200 point på (tjek af log plejer at ligge på 30-60point) men syntes ligesom jeg havde skrevet, når du skulle gennemgå den artikel, at det ikke "bare" er nok at tjekke med 4 spywareprogrammer - men ok - kan se at den fangede du ikke.

Der vil ingen interne uenigheder være hvis der er EEN der renser en maskine for snavs ad gangen - det håber jeg dranzer har indset nu.
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 20:26 #23
JS

Er ikke så meget inde i virus-verdenen - ejheller eksperten.dk ;-) At jeg uddelte 00 points var jo først og fremmest, fordi jeg var desperat. Nu har jeg dog oprettet en anden tråd med 200 points igen, da jeg tænkte det var mest fair.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2006 - 20:43 #24
rabell - det ved jeg.
Du har fået mail om indlæg i
http://www.eksperten.dk/spm/729101
Avatar billede rabell Nybegynder
29. august 2006 - 20:48 #25
Ok, I'm on it :-)