Avatar billede frhavn Nybegynder
28. august 2006 - 14:35 Der er 5 kommentarer

InDesign fil skal over på anden server

Hej.

På grund af disk plads skal jeg b.la. have flytte mine InDesign filer over på en ny server.

I Indesign dokumentet har jeg link til andre filer (billeder, logo'er mm.).
Disse link vil efterfølgende ikke virke, da de har skiftet placering (det drejer sig om rigtig mange filer).

Er der en "nem/smart" måde jeg kan løse dette problem på?
(udover at finde link igen, ved hvert dokument)

Hilsner
Søren
Avatar billede jokkejensen Novice
28. august 2006 - 14:39 #1
Avatar billede frhavn Nybegynder
28. august 2006 - 14:54 #2
Super - det ser spændene ud, har du selv erfaring med programmet?
Avatar billede jokkejensen Novice
28. august 2006 - 15:26 #3
Nej - heldigvis ikke :)

Det er shitty at flytte indesign filer :), men det ser da lovende ud
Avatar billede frhavn Nybegynder
08. september 2006 - 12:16 #4
Tak for hjælpen :o)
Avatar billede frhavn Nybegynder
08. september 2006 - 13:26 #5
Sender du et svar JokkeJensen, så jeg kan give dig nogle point :o)