Avatar billede karina-87 Nybegynder
27. august 2006 - 18:57 Der er 10 kommentarer

Hvordan logger jeg mig på som Administrator?

Hej.

Jeg skal have downloadet noget på min computer og skal logge mig på som Administrator. Jeg kan godt finde ud af at gå ind i Safe Mode, hvor man vist kan finde det, men så kan jeg ikke finde den her login-mulighed. Og jeg kan i øvrigt ikke logge mig ind med mit password, når jeg er inde i Safe Mode, men det skal man måske heller ikke kunne?

Er der nogen, der kan give en hjælpende hånd?

Venlig hilsen
Karina.
Avatar billede htmlkongen Novice
27. august 2006 - 19:08 #1
Hey. Prøv at trykke CTRL+ALT+DELETE der hvor du logger på. Det burde virke :)
Avatar billede htmlkongen Novice
27. august 2006 - 19:09 #2
Altså under opstart. Vi snakker XP, right? Du kan gå ind under Kontrolpanel>>Bruger og ændre således at din bruger har Administratoradgang...:)
Avatar billede karina-87 Nybegynder
27. august 2006 - 22:11 #3
Jo, det er en XP Professinal, jeg har. Tak for dit forslag! Jeg prøver det i morgen! :-)
Avatar billede summer Mester
27. august 2006 - 22:31 #4
Avatar billede htmlkongen Novice
31. august 2006 - 06:54 #5
Lykkedes det?
Avatar billede htmlkongen Novice
14. september 2006 - 02:02 #6
?
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2006 - 04:08 #7
Skete der mere i denne sag?
Avatar billede karina-87 Nybegynder
02. oktober 2006 - 16:23 #8
Hej igen og undskyld mit lange fravær!!! Men jeg havde en del ting at se til!

Jeg har først lige prøvet dit forslag, htmlkonge. Men jeg er ikke medlem af Administrator-gruppen. Det skal man åbenbart være? Jeg skal angive et brugernavn og password. Brugernavnet formoder jeg skal være Administrator, men jeg ved ikke med passwordet. Der er skrevet et domain, som det jo nok skal passe til. Kan jeg se det på min computer?
Avatar billede kabbak Professor
02. oktober 2006 - 16:28 #9
Du skal ikke logge på domain som administrator, kun på Computeren, det kan du vælge i login.

Standard er password blank.

Hvis det er en firmacomputer er der sikkert password på
Avatar billede summer Mester
27. marts 2008 - 19:32 #10
Lukketid??