Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
27. august 2006 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

SMS gateway

Hej.

Skal lave et website hvor jeg skal have mulighed for at sende smsbeskeder ud til kunderne når deres vare er klar til afhentning. Jeg skal derfor bruge en sms gateway. I starter er det ikke så mange smser der skal sendes ud om måneden men det bliver nok en del et senere tidspunkt.

Hvor finder jeg sådan en løsning så billigt som muligt? Programere selv siden så bare et sms gateway modul jeg er ude efter.

På forhånd tak.
Avatar billede dgivoni Nybegynder
27. august 2006 - 12:43 #1
Maaske var www.surfpin.com en mulighed?
Avatar billede websam Nybegynder
27. august 2006 - 12:46 #2
Jeg lavede en søgning på google, prøv lige at se om ikke der skulle være nogle af de links du kan bruge :

http://www.google.dk/search?hl=da&q=sms+gateway&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

Både i de almindelige og sponsorede links er der en hel del ;o)

/Websam
Avatar billede coderdk Praktikant
27. august 2006 - 12:56 #3
Jeg har brugt www.easysms.gr - De har også et fint PHP API, og det er rimeligt billigt.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
27. august 2006 - 16:10 #4
Avatar billede deploymentgeek Nybegynder
10. september 2006 - 23:33 #5
Hejsa

hvis du ikke har fundet nogen endnu, så har jeg et komplet sms framework, som kan implementeres på websider, applikationer mv. og du kan selv koble et sms modem på serveren med eget sim kort eller sende via en udbyder.

Kontakt mig på rr@windows-admin.com hvis du er int.
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 12:21 #6
prøv www.CPSMS.DK - De har mange flere funktioner end wannafind.

Kan hel klart anbefale Compaya - De har en rigtig hurtig Online SMS Gateway
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
18. januar 2008 - 14:26 #7
www.sydjyskweb.dk

Intet abonnement, inge oprettelse...

0,30 (0,375) øre pr. sms
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 14:47 #8
Hej Hartnet. Forstår ikke helt dit indlæg for hvis man går ind på sydjyskweb's hjemmeside under produkter (http://udviklingsnettet.dk/default.aspx?pageId=21), så står der oprettelse: 99,- DKK og 0,80 DKK pr. SMS - Desuden har de slet ikke ligeså mange funktioner som www.CPSMS.DK