Avatar billede bendsen Nybegynder
25. august 2006 - 11:11 Der er 2 kommentarer

Adgangsbegrænsning på modul - men kun i Win-version

Hej.

Hos en kunde, som for nyligt har konverteret sin C5 v3 fra Native til SQL, oplever jeg følgende:

De kan godt gå i kreditorkartoteket i DAT- og andre af deres regnskaber, men i DMO og et enkelt mere får de en fejl med at der ikke er købt rettigheder til dette modul.

Problemet optræder kun i Windows-versionen, i konsolversionen kan man godt komme ind. Derfor kan jeg heller ikke debugge mig frem til problemet.

Kunden har tilkøbt bl.a. Xoffice, DDB og noget webshop, men om det har nogen indflydelse, aner jeg ikke.

Hjæææælp!
Avatar billede Broholm Novice
25. august 2006 - 11:49 #1
Skriv koden til kreditor-modulet ned. Slet koden under adgangskontrol i Windows-udgaven. Tryk Enter sådan at fluebenet forsvinder. Tast den derefter ind igen og enter sådan at fluebenet kommer frem igen. Luk vinduet og lad den opdatere adgangskontrollen.

Så skulle de virke...

-Broholm
Avatar billede dma Nybegynder
25. august 2006 - 18:10 #2
Har de ikke en kode til kreditormodulet, men kun "Light" koden, så gør som broholm siger, blot med light-koden.