Avatar billede nejmann Nybegynder
24. august 2006 - 15:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webbrower control - ny side

Hej,

har har lavet en winform med en browser control, hvor jeg er støt på det problem at når man klikker på et link som henviser til en anden side med target=_blank. Denne åbner i en rigtig IE side. Dette har jeg omgået ved at bruge eventet NewWindow2:

private void axWebBrowser1_NewWindow2(object sender, AxSHDocVw.DWebBrowserEvents2_NewWindow2Event e)
        {

            Form1 frmWB = new Form1();

            frmWB.axWebBrowser1.RegisterAsBrowser = true;
            e.ppDisp = frmWB.axWebBrowser1.Application;
            frmWB.Visible = true;

        }

men denne åbner selvfølgelig siden i en kopi af min form. Spørgsmålet er så, hvorden får jeg siden til at åbne i en helt ny form jeg har kontrol over?

Håber spørgsmålet er forstået :)

På forhånd tak!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
24. august 2006 - 22:03 #1
kigger lige med :)
Avatar billede nejmann Nybegynder
25. august 2006 - 15:42 #2
Er løst! Lavede en ny form med en browser control som jeg kalder fra NewWindow2 med URL'en den skal vise. Til sidst afviser jeg den oprindelige forespørgsel:

            Form2 frmWB = new Form2();
            frmWB.ShowPage(page);
            frmWB.Visible = true;
            e.cancel = true;