Avatar billede mattiasf Nybegynder
23. august 2006 - 22:07 Der er 2 kommentarer

Overført parameter fra database - viser sig ikke

Hej Jeg har en lille sætning:

<%
Dim Farver_lst__IDParam
Farver_lst__IDParam = "0"
If (P.fields("FarveId").value    <> "") Then
  Farver_lst__IDParam = P.fields("FarveId").value
End If
%>

Der skulle indlæse en værdi fra en "Record", der bliver vist i et "repeat region" (Og derefter vise tilsvarende værdi fra en anden tabel).

Af en eller anden årsag får jeg ingen værdi i variablen. Jeg har forsøgt mig med:

<%=response.write(" IDParam=" &  Storrelse_lst_IDParam)%>

Og den viser ingenting (kun "IDParam").

Jeg har checket Relationer, Joins, Datafromat i databasen. OK
Siden bliver afviklet på en Windowsserver hos Cliche.

Hvad skal jeg gøre for at få den parameterværdi frem!

V enlig hilsen

Mattias
Avatar billede pidgeot Nybegynder
23. august 2006 - 22:11 #1
...er det noget forkert du har copy/pastet, eller er det en fejl at du henter det ud i Farver_lst__IDParam, men bruger Storrelse_lst_IDParam til at udskrive værdien? :)
Avatar billede mattiasf Nybegynder
24. august 2006 - 09:12 #2
Ja, hej godt set :-)

Det er en cut&paste fejl, da parameterkaldet foretages 3 gange på siden.