Avatar billede goldenshower Nybegynder
19. august 2006 - 15:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mx.transitions.BroadcasterMX Ballade?

jeg får f¸lgende fejlmeddelse, men KUN på min ene maskine, på laptoppen fungerer alting fint, hvad er det helt n¸jagtigt der er galt?

(snip):

'mx.transitions.BroadcasterMX'.
    class mx.transitions.BroadcasterMX {

**Error** C:\Documents and Settings\thatsme\Local Settings\Application Data\Macromedia\Flash 8\en\Configuration\Classes\mx\transitions\OnEnterFrameBeacon.as: Line 10: The name of this class, 'mx.transitions.OnEnterFrameBeacon', conflicts with the name of another class that was loaded, 'mx.transitions.OnEnterFrameBeacon'.
    class mx.transitions.OnEnterFrameBeacon {

**Error** C:\Documents and Settings\thatsme\Local Settings\Application Data\Macromedia\Flash 8\en\Configuration\Classes\mx\transitions\Tween.as: Line 11: The name of this class, 'mx.transitions.Tween', conflicts with the name of another class that was loaded, 'mx.transitions.Tween'.
    class mx.transitions.Tween {

Total ActionScript Errors: 4     Reported Errors: 4

**Error** C:\Documents and Settings\thatsme\Local Settings\Application Data\Macromedia\Flash 8\en\Configuration\Classes\mx\transitions\easing\Strong.as: Line 8: The name of this class, 'mx.transitions.easing.Strong', conflicts with the name of another class that was loaded, 'mx.transitions.easing.Strong'.
    class mx.transitions.easing.Strong {

**Error** C:\Documents and Settings\thatsme\Local Settings\Application Data\Macromedia\Flash 8\en\Configuration\Classes\mx\transitions\BroadcasterMX.as: Line 8: The name of this class, 'mx.transitions.BroadcasterMX', conflicts with the name of another class that was loaded, 'mx.transitions.BroadcasterMX'.
    class mx.transitions.BroadcasterMX {

**Error** C:\Documents and Settings\thatsme\Local Settings\Application Data\Macromedia\Flash 8\en\Configuration\Classes\mx\transitions\OnEnterFrameBeacon.as: Line 10: The name of this class, 'mx.transitions.OnEnterFrameBeacon', conflicts with the name of another class that was loaded, 'mx.transitions.OnEnterFrameBeacon'.
    class mx.transitions.OnEnterFrameBeacon {

**Error** C:\Documents and Settings\thatsme\Local Settings\Application Data\Macromedia\Flash 8\en\Configuration\Classes\mx\transitions\Tween.as: Line 11: The name of this class, 'mx.transitions.Tween', conflicts with the name of another class that was loaded, 'mx.transitions.Tween'.
    class mx.transitions.Tween {
Avatar billede thulstrup Nybegynder
19. august 2006 - 16:00 #1
Prøv i menuen at vælge:
Control > Delete ASO Files and Test Movie
Avatar billede goldenshower Nybegynder
19. august 2006 - 16:09 #2
¸v, så kom der en fejl mere på:

C:\Documents and Settings\thatsme\Local Settings\Application Data\Macromedia\Flash 8\en\Configuration\Classes\FP8\TextField\stylesheet.as: line7  The name of this class 'TextField.stylesheet' conflicts with the name of another class that was loaded, 'TextField.stylesheet'.

de ande fejlmedd. er same same.
Avatar billede thulstrup Nybegynder
19. august 2006 - 16:12 #3
Prøv at sætte datoen på din computer 1 dag frem og prøv så det ovenstående igen.
Avatar billede goldenshower Nybegynder
19. august 2006 - 16:18 #4
det giver samme resultat (men jo maskinen er sat med gammel dato)
har lige snakket med dem, roevhullerne k¸rer med en "ahem version" af Illustrator
og har derfor sat dato til: 16 januar 2004.

kan det v¿re årsagen, så ender det med jeg skal hele vejen hjem og lave det eller lave det på min s¸lle laptop...? AK!
Avatar billede thulstrup Nybegynder
19. august 2006 - 16:25 #5
Ja, jeg tror det er årsagen.
Du kan jo evt. prøve at sætte datoen til en dag der ligger ude i fremtiden og så se om ikke det hjælper.

På min arbejdscomputer, er jeg selv nødt til at sætte datoen en dag frem, fordi alle classe filer ligger på en server.
Avatar billede goldenshower Nybegynder
19. august 2006 - 16:45 #6
haha, jeps det var det (hvor pinligt, vi har siddet 3 mand en hel dag og b¸vlet med det, det havde sgu nok v¿ret billigere for dem at k¸be sig en licens til Illustrator hos abobe, hehe!)

- anyway, top tak for hj¿lpen, og godt set!!!

smid svar please ;-)
Avatar billede thulstrup Nybegynder
19. august 2006 - 16:48 #7
hehe, ja så kan der hurtigt blive råd til en licens :)