Avatar billede editone Nybegynder
19. august 2006 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

30" dell skærm

Hey, jeg sad og funderede over, hvilket grafik kort som kan trække den der 30" monitor som dell har lavet.
Ville blive meget glad hvis der var nogle kloge hoveder der kunne hjælpe mig med dette sprøgsmål.
Da jeg ikke selv tror på at man skal ha 2x grafikkort for at kunne trække den.

Link til skærmen:
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&sku=52660&category_id=6198&first=true&s=dhs&cs=dkdhs1
Avatar billede jokkejensen Novice
19. august 2006 - 13:35 #1
det kan stort set alle nyere kort ..

/JJ
Avatar billede editone Nybegynder
19. august 2006 - 14:01 #3
Jamen vil det så sige at det faktisk ikke er nødvendigt som de beskriver det at ha 2 grafikkort for at kunne trække skærmen ?...

Altså jeg kan ikke helt forstå hvad de mener med det... for mig virker det som volapyk... at man skal ha 2x 512grafikkort for at kunne køre skærmen....
For mig virker det da mest rigtigt at man finder et skærm kort som kan klarer opløsningen....

Men ved ikke om der er nogen som kan komme med en teknisk forklaring hvis der er en ;)
Eller i det mindste en der kan sige god for at man fx. kan købe et kort som understøttet  2560x1600, også det bare er godt nok.
Avatar billede jokkejensen Novice
21. august 2006 - 08:04 #4
Det er godt nok i den forstand at du vil benytte det til applikationer..

Idet du vil til at trække tunge 3d SPil på skærmen, som jo gerne SKAL køre i 2560x1600 - ja så tror jeg knapt nok SLI på 2x 7800GTX er nok..

Men for at kunne "trække" den i normale windows applikationer er et grafikkort der understøtter 2560x1600 fint..

Men ikke til 3d !

/J