Avatar billede sevelius Nybegynder
18. august 2006 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Humørikoner

Hej.

Er det muligt at kopiere sine humørikoner uden at skulle skrive dem i MSN. Hvis ja, hvor på harddisken ligger de?

På forhånd tak
Avatar billede sevelius Nybegynder
18. august 2006 - 13:18 #1
Har selv fundet svar på dette. Point til mtj111 hvis du smider et svar her :-)
Avatar billede nva Praktikant
18. august 2006 - 13:20 #2
Hvis du selv fandt svaret her på eksperten, skal du altså ikke give points til den der svarede der hvor du fandt din løsning. Eller har jeg misforstået noget?
Avatar billede sevelius Nybegynder
18. august 2006 - 13:23 #3
Aner ikke hvordan kotume er herinde. Mente bare det var mest fair. Det giver jo ingen mening at give point til selv....
Avatar billede nva Praktikant
18. august 2006 - 13:26 #4
Når du ikke har fået hjælp fra nogen bør du selv lægge et svar og acceptere det. Ellers kunne man jo få en masse points for 'gamle' svar uden at røre en finger ;-)
Avatar billede web-girl Nybegynder
19. august 2006 - 02:37 #5
Men det ville måske være fair hvis du lagde løsningen her, måske kunne det hjælpe andre.

Ha' en god weekend.
Avatar billede sevelius Nybegynder
19. august 2006 - 14:58 #6
Det har du da fuldstændig ret i web-girl så her er det så.

http://www.eksperten.dk/spm/724519

Jeg napper selv pointene :-)