Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 18:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

help target

Hvad skal jeg skrive efter  |  OnClick=\"location.href=\'side.html\';\"  | (uden ||) for at få den til at loade siden i et target der fx hedder \"side\"
Avatar billede nute Nybegynder
14. maj 2001 - 18:58 #1
OnClick=\"parent.side.location.href=\'side.html\';\"

alternativt:

<a href=\"side.html\" target=\"side\">Klikk</a>
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 19:16 #2
Jaaa men det er ikke lige det jeg spørger om vel! :)  det ved jeg da godt
Avatar billede nute Nybegynder
14. maj 2001 - 19:19 #3
så bør du jo faktisk forklare hva du egentlig mener ... ??!!
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 19:25 #4
jaa det er nok rigtigt

Jeg har skrevet:

BILLEDE står i style.css

<TD ID=BILLEDE OnClick=\"location.href=\'side.html\';\"></TD> og vil gerne have at den loader siden i et target der hedder \"side\"

jeg ved godt jeg kan skrive det i <a href>

men men det er ikke lige det jeg skal bruge

er det ok ellers bare spørg løs :)
Avatar billede nute Nybegynder
14. maj 2001 - 19:28 #5
så er det som jeg har skrevet tidligere:

OnClick=\"parent.side.location.href=\'side.html\';\"

/nute
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 19:31 #6
nååå undskyld min fejl det så jeg ikke det må du meget undskylde jeg så kun dit <a href> sorry det er jeg meget ked af jeg prøver lige 5 min
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 19:41 #7
det fungere sq ikke :( hva gør jeg forkert

<TABLE BORDER=0 WIDTH=22 HEIGHT=14 CELLPADDING=0 CELLSPACING=0 ID=1 onMouseOver=\"\" onMouseout=\"\" onfocus=\"\" OnClick=\"parent.cont.location.href=\'../sites/cont.html\';\">
</TABLE>

hvis nu target hedder \"cont\"
Avatar billede nute Nybegynder
14. maj 2001 - 19:44 #8
har du et site jeg kan se på ?
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 19:47 #9
jaa men jeg kan ikke oploade lige nu kan jeg ikke få email adr
Avatar billede nute Nybegynder
14. maj 2001 - 19:52 #10
ahhh....nå ser jeg det...du kan ikke ha en onClick på en <table>

så skal du heller gjøre sånn:

<div name=\"div\" onClick=\"parent.cont.location.href=\'../sites/cont.html\';\">
<TABLE BORDER=0 WIDTH=22 HEIGHT=14 CELLPADDING=0 CELLSPACING=0 ID=1>
</TABLE>

/nute

Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 19:53 #11
skal div\'en ikke sluttes igen under </table>
Avatar billede nute Nybegynder
14. maj 2001 - 19:54 #12
jo
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 19:58 #13
Det virker altså ikke :(

Kan du ikke istædet fortælle hvordan man får den der linkhånd til ikke at komme når man køre musen hen over et <a href>
Avatar billede nute Nybegynder
14. maj 2001 - 20:01 #14
hmmm....dette her begynner å overstige \"grensen\" for hvor mye man hjelper for 15 points ;)

http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=78

/nute
Avatar billede mega1 Nybegynder
14. maj 2001 - 20:03 #15
ok tak alligevel nu får du points\'ene så må jeg teste bagefter men tak :)