Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 18:24 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Snitz_forum HJÆLP!!!!!!!

strDBType = \"access\"
strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=f:\\a\\forum3\\snitz_forums_2000.mdb\" \'## MS Access 97
\'strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=\" & Server.MapPath(\"/dbroot/snitz_forums_2000.mdb\")  \'## MS Access 97 using virtual path
strConnString = \"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data
Jeg har problemer med mit snitz...forum
Den virker på active server pages....
og jeg ved hvor problemet ligger, det er i min config.asp for det er altid den der volder problemer. der er der hvor jeg skal diffinere hvor databasen ligger. min database ligger i en mappe der hedder db/

det er i denne streng det går galt(tror jeg)
strDBType = \"access\"
strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=f:\\a\\forum3\\snitz_forums_2000.mdb\" \'## MS Access 97
\'strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=\" & Server.MapPath(\"/dbroot/snitz_forums_2000.mdb\")  \'## MS Access 97 using virtual path
strConnString = \"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=\\db\\snitz_forum.mdb;\" \'## MS Access 2000
\'strConnString = \"driver={SQL Server};server=SERVER_NAME;uid=SQL_USER;pwd=PASSWORD;database=DATABASE_NAME\" \'## MS SQL Server 7

Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 18:25 #1
sorry det gik lidt galt da jeg skrev den....
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 18:33 #2
prøv med dette...

strDBType = \"access\"
\'strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=f:\\a\\forum3\\snitz_forums_2000.mdb\" \'## MS Access 97
\'strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=\" & Server.MapPath(\"/dbroot/snitz_forums_2000.mdb\")  \'## MS Access 97 using virtual path
strConnString = \"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=\\db\\snitz_forum.mdb;\" \'## MS Access 2000
\'strConnString = \"driver={SQL Server};server=SERVER_NAME;uid=SQL_USER;pwd=PASSWORD;database=DATABASE_NAME\" \'## MS SQL Server 7

ellers sig lige hvad der kommer af fejl...
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 18:40 #3
hvad så hvis config.asp ligger i en mappe der hedder forum og databasen ligger i en nabo mappe der hedder db, ude i roden?
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 18:41 #4
..\\db\\snitz_forum.mdb
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 18:54 #5
hvis jeg smider den kommando ind virkede det ikke og når jeg gør det i personal web server

så kommer med denne fejl

Microsoft JET Database Engine fejl \'80004005\'

\"C:\\db\\snitz_forum.mdb\" er ikke en gyldig sti. Kontroller, at stinavnet er stavet korrekt, og at du er tilsluttet den server, hvor filen findes.

/forum/config.asp, linje 51
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 18:54 #6
det er som om den kun vil køre på c: drevet
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 19:42 #7
hvordan ser din kode ud nu?
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 19:46 #8
%>
<%
\'Original_Locale = setlocale(\"en-us\")
Session.LCID = 1033 \'## Do Not Edit

dim strDBType, strConnString, strTablePrefix, strMemberTablePrefix \'## Do Not Edit

strDBType = \"access\"
\'strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=f:\\a\\forum3\\snitz_forums_2000.mdb\" \'## MS Access 97
\'strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=\" & Server.MapPath(\"/dbroot/snitz_forums_2000.mdb\")  \'## MS Access 97 using virtual path
strConnString = \"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=..\\db\\snitz_forum.mdb;\" \'## MS Access 2000
\'strConnString = \"driver={SQL Server};server=SERVER_NAME;uid=SQL_USER;pwd=PASSWORD;database=DATABASE_NAME\" \'## MS SQL Server 7

strTablePrefix = \"FORUM_\"
strMemberTablePrefix = \"FORUM_\"

\'#################################################################################
\'## Do Not Edit Below This Line - It could destroy your forums and lose data
\'#################################################################################

set my_Conn = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
my_Conn.Open strConnString

\'## Start - For Update Purposes Only
\'
\'    \'## Forum_SQL
\'    strSql = \"ALTER TABLE \" & strTablePrefix & \"CONFIG \"
\'    strSql = strSql & \" ADD C_STRSETCOOKIETOFORUM BYTE\"
\'    Response.Write \"<p>\" & strSql & \"</p>\"
\'    my_Conn.Execute strSql
\'
\'    my_Conn.Close
\'    set my_Conn = nothing
\'    Response.End
\'## Stop - For Update Purposes Only

\'## Forum_SQL
strSql = \"SELECT \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRVERSION, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRFORUMTITLE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRCOPYRIGHT, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTITLEIMAGE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHOMEURL, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRFORUMURL, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRAUTHTYPE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRSETCOOKIETOFORUM, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STREMAIL, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRUNIQUEEMAIL, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRMAILMODE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRMAILSERVER, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRSENDER, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRDATETYPE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTIMEADJUST, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTIMETYPE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRMOVETOPICMODE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRIPLOGGING, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRPRIVATEFORUMS, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRSHOWMODERATORS, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRALLOWFORUMCODE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRALLOWHTML, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRNOCOOKIES, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRSECUREADMIN, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHOTTOPIC, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_INTHOTTOPICNUM, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRIMGINPOSTS, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHOMEPAGE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRICQ, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRYAHOO, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRAIM, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRICONS, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRGFXBUTTONS, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STREDITEDBYDATE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRBADWORDFILTER, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRBADWORDS, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRDEFAULTFONTFACE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRDEFAULTFONTSIZE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHEADERFONTSIZE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRFOOTERFONTSIZE, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRPAGEBGCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRDEFAULTFONTCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRLINKCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRLINKTEXTDECORATION, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRVISITEDLINKCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRVISITEDTEXTDECORATION, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRACTIVELINKCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHOVERFONTCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHOVERTEXTDECORATION, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHEADCELLCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRHEADFONTCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRCATEGORYCELLCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRCATEGORYFONTCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRFORUMFIRSTCELLCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRFORUMCELLCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRALTFORUMCELLCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRFORUMFONTCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRFORUMLINKCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTABLEBORDERCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRPOPUPTABLECOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRPOPUPBORDERCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRNEWFONTCOLOR, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTOPICWIDTHLEFT, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTOPICNOWRAPLEFT, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTOPICWIDTHRIGHT, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRTOPICNOWRAPRIGHT, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRSHOWRANK, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKADMIN, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKMOD, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKLEVEL0, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKLEVEL1, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKLEVEL2, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKLEVEL3, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKLEVEL4, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKLEVEL5, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLORADMIN, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLORMOD, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLOR0, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLOR1, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLOR2, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLOR3, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLOR4, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_STRRANKCOLOR5, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_INTRANKLEVEL0, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_INTRANKLEVEL1, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_INTRANKLEVEL2, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_INTRANKLEVEL3, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_INTRANKLEVEL4, \" & strTablePrefix & \"CONFIG.C_INTRANKLEVEL5 \"
strSql = strSql & \" FROM \" & strTablePrefix & \"CONFIG \"

set rsConfig = my_Conn.Execute (StrSql)

dim strVersion, strForumTitle, strCopyright, strTitleImage, strHomeURL, strForumURL, strCookieURL
dim strAuthType, strSetCookieToForum
dim strEmail, strUniqueEmail, strMailMode, strMailServer, strSender
dim strDateType, strTimeAdjust, strTimeType, strForumTimeAdjust
dim strMoveTopicMode, strIPLogging, strPrivateForums, strShowModerators, strShowRank, strAllowForumCode, strAllowHTML
dim strNoCookies, strEditedByDate
dim intHotTopicNum, strHotTopic
dim strIMGInPosts
dim strHomepage, strICQ, strAIM, strInForumAdmin, strSecureAdmin, strIcons, strGfxButtons
dim strBadWordFiler, strBadWords
dim strDefaultFontFace, strDefaultFontSize, strHeaderFontSize, strFooterFontSize
dim strPageBGColor, strDefaultFontColor
dim strLinkColor, strLinkTextDecoration, strVisitedLinkColor, strVisitedTextDecoration, strActiveLinkColor, strHoverFontColor, strHoverTextDecoration
dim strHeadCellColor, strHeadFontColor, strCategoryCellColor, strCategoryFontColor
dim strForumFirstCellColor, strForumCellColor, strAltForumCellColor, strForumFontColor, strForumLinkColor
dim strTableBorderColor, strPopUpTableColor, strPopUpBorderColor, strNewFontColor, strTopicWidthLeft, strTopicNoWrapLeft, strTopicWidthRight, strTopicNoWrapRight
dim strRankColor1, strRankColor2, strRankColor3
dim strRankLevel0, strRankLevel1, strRankLevel2, strRankLevel3, strRankLevel4, strRankLevel5
dim intRankLevel0, intRankLevel1, intRankLevel2, intRankLevel3, intRankLevel4, intRankLevel5

strVersion = rsConfig(\"C_STRVERSION\")
strForumTitle = rsConfig(\"C_STRFORUMTITLE\")
strCopyright = rsConfig(\"C_STRCOPYRIGHT\")
strTitleImage = rsConfig(\"C_STRTITLEIMAGE\")
strHomeURL = rsConfig(\"C_STRHOMEURL\")
strForumURL = rsConfig(\"C_STRFORUMURL\")
strCookieURL = Left(Request.ServerVariables(\"Path_Info\"), InstrRev(Request.ServerVariables(\"Path_Info\"), \"/\"))
strAuthType = rsConfig(\"C_STRAUTHTYPE\")
strSetCookieToForum = rsConfig(\"C_STRSETCOOKIETOFORUM\")
strEmail = rsConfig(\"C_STREMAIL\")
strUniqueEmail = rsConfig(\"C_STRUNIQUEEMAIL\")
strMailMode = rsConfig(\"C_STRMAILMODE\")
strMailServer = rsConfig(\"C_STRMAILSERVER\")
strSender = rsConfig(\"C_STRSENDER\")
strDateType = rsConfig(\"C_STRDATETYPE\")
strTimeAdjust = rsConfig(\"C_STRTIMEADJUST\")
strTimeType = rsConfig(\"C_STRTIMETYPE\")
strMoveTopicMode = rsConfig(\"C_STRMOVETOPICMODE\")
strIPLogging = rsConfig(\"C_STRIPLOGGING\")
strPrivateForums = rsConfig(\"C_STRPRIVATEFORUMS\")
strShowModerators = rsConfig(\"C_STRSHOWMODERATORS\")
strAllowForumCode = rsConfig(\"C_STRALLOWFORUMCODE\")
strIMGInPosts = rsConfig(\"C_STRIMGINPOSTS\")
strAllowHTML = rsConfig(\"C_STRALLOWHTML\")
strNoCookies = rsConfig(\"C_STRNOCOOKIES\")
strSecureAdmin = rsConfig(\"C_STRSECUREADMIN\")
if strSecureAdmin = \"0\" then
    Session(\"Approval\") = \"15916941253\"
end if
strHotTopic = rsConfig(\"C_STRHOTTOPIC\")
intHotTopicNum = rsConfig(\"C_INTHOTTOPICNUM\")
strHomepage = rsConfig(\"C_STRHOMEPAGE\")
strICQ = rsConfig(\"C_STRICQ\")
strYAHOO = rsConfig(\"C_STRYAHOO\")
strAIM = rsConfig(\"C_STRAIM\")
strIcons = rsConfig(\"C_STRICONS\")
strGfxButtons = rsConfig(\"C_STRGFXBUTTONS\")
strEditedByDate = rsConfig(\"C_STREDITEDBYDATE\")
strBadWordFilter = rsConfig(\"C_STRBADWORDFILTER\")
strBadWords = rsConfig(\"C_STRBADWORDS\")
strDefaultFontFace = rsConfig(\"C_STRDEFAULTFONTFACE\")
strDefaultFontSize = rsConfig(\"C_STRDEFAULTFONTSIZE\")
strHeaderFontSize = rsConfig(\"C_STRHEADERFONTSIZE\")
strFooterFontSize = rsConfig(\"C_STRFOOTERFONTSIZE\")
strPageBGColor = rsConfig(\"C_STRPAGEBGCOLOR\")
strDefaultFontColor = rsConfig(\"C_STRDEFAULTFONTCOLOR\")
strLinkColor = rsConfig(\"C_STRLINKCOLOR\")
strLinkTextDecoration = rsConfig(\"C_STRLINKTEXTDECORATION\")
strVisitedLinkColor = rsConfig(\"C_STRVISITEDLINKCOLOR\")
strVisitedTextDecoration = rsConfig(\"C_STRVISITEDTEXTDECORATION\")
strActiveLinkColor = rsConfig(\"C_STRACTIVELINKCOLOR\")
strHoverFontColor = rsConfig(\"C_STRHOVERFONTCOLOR\")
strHoverTextDecoration = rsConfig(\"C_STRHOVERTEXTDECORATION\")
strHeadCellColor = rsConfig(\"C_STRHEADCELLCOLOR\")
strHeadFontColor = rsConfig(\"C_STRHEADFONTCOLOR\")
strCategoryCellColor = rsConfig(\"C_STRCATEGORYCELLCOLOR\")
strCategoryFontColor = rsConfig(\"C_STRCATEGORYFONTCOLOR\")
strForumFirstCellColor = rsConfig(\"C_STRFORUMFIRSTCELLCOLOR\")
strForumCellColor = rsConfig(\"C_STRFORUMCELLCOLOR\")
strAltForumCellColor = rsConfig(\"C_STRALTFORUMCELLCOLOR\")
strForumFontColor = rsConfig(\"C_STRFORUMFONTCOLOR\")
strForumLinkColor = rsConfig(\"C_STRFORUMLINKCOLOR\")
strTableBorderColor = rsConfig(\"C_STRTABLEBORDERCOLOR\")
strPopUpTableColor = rsConfig(\"C_STRPOPUPTABLECOLOR\")
strPopUpBorderColor = rsConfig(\"C_STRPOPUPBORDERCOLOR\")
strNewFontColor = rsConfig(\"C_STRNEWFONTCOLOR\")
strTopicWidthLeft = rsConfig(\"C_STRTOPICWIDTHLEFT\")
strTopicNoWrapLeft = rsConfig(\"C_STRTOPICNOWRAPLEFT\")
strTopicWidthRight = rsConfig(\"C_STRTOPICWIDTHRIGHT\")
strTopicNoWrapRight = rsConfig(\"C_STRTOPICNOWRAPRIGHT\")
strShowRank = rsConfig(\"C_STRSHOWRANK\")
strRankAdmin = rsConfig(\"C_STRRANKADMIN\")
strRankMod = rsConfig(\"C_STRRANKMOD\")
strRankLevel0 = rsConfig(\"C_STRRANKLEVEL0\")
strRankLevel1 = rsConfig(\"C_STRRANKLEVEL1\")
strRankLevel2 = rsConfig(\"C_STRRANKLEVEL2\")
strRankLevel3 = rsConfig(\"C_STRRANKLEVEL3\")
strRankLevel4 = rsConfig(\"C_STRRANKLEVEL4\")
strRankLevel5 = rsConfig(\"C_STRRANKLEVEL5\")
strRankColorAdmin = rsConfig(\"C_STRRANKCOLORADMIN\")
strRankColorMod = rsConfig(\"C_STRRANKCOLORMOD\")
strRankColor0 = rsConfig(\"C_STRRANKCOLOR0\")
strRankColor1 = rsConfig(\"C_STRRANKCOLOR1\")
strRankColor2 = rsConfig(\"C_STRRANKCOLOR2\")
strRankColor3 = rsConfig(\"C_STRRANKCOLOR3\")
strRankColor4 = rsConfig(\"C_STRRANKCOLOR4\")
strRankColor5 = rsConfig(\"C_STRRANKCOLOR5\")
intRankLevel0 = rsConfig(\"C_INTRANKLEVEL0\")
intRankLevel1 = rsConfig(\"C_INTRANKLEVEL1\")
intRankLevel2 = rsConfig(\"C_INTRANKLEVEL2\")
intRankLevel3 = rsConfig(\"C_INTRANKLEVEL3\")
intRankLevel4 = rsConfig(\"C_INTRANKLEVEL4\")
intRankLevel5 = rsConfig(\"C_INTRANKLEVEL5\")

my_Conn.Close
set my_Conn = nothing

strForumTimeAdjust = DateAdd(\"h\", strTimeAdjust , Now())

%>
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 19:48 #9
pointene kunne vi lige så godt få af vejen med det samme....ps.. er du på isq
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 19:54 #10
prøv med dette:

Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=\" & Server.MapPath(\"../db/snitz_forums_2000.mdb\")

er ikke på isq - holder míg til icq ;o)
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 19:59 #11
det virker på personal web server men ikke på server...
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 20:05 #12
nu er det også brinkster.com uden ftp upload...5 filer ad gangen ......

+ den siger ikke hvad fejlen er på nettet og med snitz forum kan det jo være tusinder af fejl
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 20:07 #13
det kunne være fordi du ikke kan bruge Jet-driveren så...
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 20:09 #14
jet drivere? kender du et sted hvor jeg kan finde asp plads inden imorgen der understøtter jet drivere.
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 20:09 #15
ps. cool navn. usual suspect er bare en fed film!
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 20:09 #16
strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=\" & Server.MapPath(\"../db/snitz_forums_2000.mdb\")
\'strConnString = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=\" & Server.MapPath(\"/dbroot/snitz_forums_2000.mdb\")  \'## MS Access 97 using virtual path
\'strConnString = \"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=\\db\\snitz_forum.mdb;\" \'## MS Access 2000
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 20:13 #17
skal denne streng stadig med
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 20:13 #18
\'strConnString = \"driver={SQL Server};server=SERVER_NAME;uid=SQL_USER;pwd=PASSWORD;database=DATABASE_NAME\" \'## MS SQL Server 7
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 20:21 #19
søg her på eksperten - der har disse gratis websteder været oppe et utal af gange
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 20:33 #20
1. For Access Database help visit the database help page.

2. The global.asa file will not work at Brinkster. The way the system to provide free ASP webspace is setup prevents its use.

3. The \"db\" directory is the only one with write permissions. What this means is that you need to put your Access databases in here and do any file writing in here also (like counters, guestbooks, etc).

4. To get the absolute path to your main directory print out Server.MapPath(\"\\MemberName\").

5. Include files must have your member name at the beginning of them to work:
<!-- #include virtual=\"/MemberName/Path\" -->

Kan det ikke havde noget med dt at gøre

Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 21:04 #21
umiddebart jo - men jeg ved ikke hvad der kommer af fejl...

men prøv evt at lede efter en anden udbyder...
Avatar billede bexio Nybegynder
14. maj 2001 - 21:07 #22
ok tak for Hjælpen...jeg tror jeg giver op for idag...