Avatar billede carl_erik Nybegynder
14. august 2006 - 20:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Alarm program i xp

Jeg lurer på om noen vet av et fint lite program (tar lite av CPU/prosessoren)...

Det skal være et alarm program....hvor jeg kan stille inn alarmer i forhold til dager og tid og nedtelling på for eksempel 10 minutt...

Dette skal gjerne være et enkelt lite program...

noen som vet av noe?
(Bruker xp)
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2006 - 21:02 #1
MBM

virker på de fleste bundkort.
http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,7309;order,1;page,1;c,All%20Downloads/description.html
Avatar billede mcgoat Nybegynder
14. august 2006 - 21:04 #2
Startmenu->Programmer->Tilbehør->Systemværktøjer->Planlagte Opgaver

det er ikke noget du kan bruge?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
14. august 2006 - 21:05 #3
tror det er noget anden han vil have henrik :) med mindre mine øjne bedrager mig helt
Avatar billede carl_erik Nybegynder
14. august 2006 - 21:30 #4
riktig...var ikke motherboard overvåkning...bare en vanlig alarm klokke...:D
Avatar billede mcgoat Nybegynder
14. august 2006 - 21:40 #5
Du kan jo bruge Opgavestyringen som jeg beskrev til at starte et program på et givent tidspunkt. Kunne f.eks få den til at åbne en lydfil(som vækkeur). ved ikke om det er brugbart?
Avatar billede carl_erik Nybegynder
14. august 2006 - 21:46 #6
Nei...blir litt for avansert...

Sett at jeg setter noe på ovenen så vil jeg at det skal ringe om 10 minutter...nedtelling...
Avatar billede mcgoat Nybegynder
14. august 2006 - 21:48 #7
ahh ok.. prøver lige at finde noget til dig :)
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2006 - 21:48 #8
fair nok !  he he
Avatar billede carl_erik Nybegynder
14. august 2006 - 22:03 #10
prøvde sveglia...
var ikke helt som jeg tenkte...men holder mål...hehe...men da må jeg vel lage det selv;)

svar?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
14. august 2006 - 22:12 #11
:)