Avatar billede sorschn Nybegynder
09. august 2006 - 08:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samme svar på mange emails

En bruger har fået en masse ansøgninger tilsendt pr. mail.
Han vil gerne sende det samme svar til alle (uden at de kan se hinandens email-adresser).
Han er ikke interesseret i at få alle ansøgernes emailadresser i sit adressekartotek, medmindre det er i en mappe for sig selv.

Han kunne selvfølgelig besvare alle mails enkeltvis, men der er mellem 50 og 100, så det kunne være rart med en lettere løsning.

Hvordan sender han lettest svarene?

/sorschn
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2006 - 08:27 #1
Det er netop brevfletning.. Det findes blandt andet i Mirosoft Word.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2006 - 08:29 #2
Jeg har aldrig selv haft grund til at prøve det, men under hjælp (F1), er der en forholdsvis simpel guide til brevfletning.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
09. august 2006 - 08:34 #3
Det er enkelt ....sæt alle mail-adresser i BCC, så kan de ikke se hinandens e-mail adresser - men du har ingen fletning med navn osv.

Hvis du ønsker det, findes der en gratis udgave her: http://www.group-mail.com/asp/common/default.asp
det er et kanon-godt værktøj, og det kan flette ned i mailen, som da også kan laves i HTML, hvis det skal se rigtig godt ud.
Avatar billede sorschn Nybegynder
09. august 2006 - 08:47 #4
Hvis han skal bruge brevfletning eller Bcc, skal han vel sidde og copy/paste samtlige adresser - hvilket han ikke har lyst til
Avatar billede sorschn Nybegynder
06. oktober 2006 - 09:08 #5
Lukker
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. oktober 2006 - 10:06 #6
...det var jo netop ikke nødvendigt med den løsning jeg kom med!