Avatar billede dj_fisker Nybegynder
14. maj 2001 - 10:33 Der er 12 kommentarer

super søger

findes der ikke en bedre søge ind altavista og goolge
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2001 - 10:35 #1
Altavista stinker..
Ingen bedre end google!

*S*
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. maj 2001 - 10:37 #2
bruger metacrawler.com og google. google var god men er blevet dårligere på det seneste desværre. Jeg finder \"næsten\" altid hvad jeg søger på metacrawler
Avatar billede prodic Mester
14. maj 2001 - 10:38 #3
www.askjeeves.com , www.msn.dk, www.msn.com

Men lær at bruge de enkelte søgemaskiner fremfor at finde 1 supersøger. Kend dine søgemaskiners forcer og brug 3-4 forskellige og udnyt deres individuelle styrker. Det kommer du længst med.!
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2001 - 16:07 #4
Jeg har fundet utroelig meget godt ved hjælp af Copernic. www.copernic.com . Indvidere kan jeg varmt anbefale www.metacrawler.com/ , du kan på http://www.mulle.adsl.dk , se hvilke søgetjenester jeg bruger.
Avatar billede kapla Nybegynder
14. maj 2001 - 16:08 #5
Avatar billede dj_fisker Nybegynder
14. maj 2001 - 20:04 #6
jeg er ved at lave en skole opgave om hacking. Det er der for jeg bruge en god søge
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. maj 2001 - 01:04 #7
kan kun anbefale google... den er god og hurtig... og kan desuden også finde ud af pdf-filer... hvilket jeg synes styrer...
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. maj 2001 - 12:24 #8
Du kunne prøve

www.entireweb.com
www.alltheweb.com
eller
www.lycos.dk

Google er ellers en af mine favoritter

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede jesperk1 Nybegynder
16. juni 2001 - 00:56 #9
Avatar billede propaganda Nybegynder
28. august 2001 - 08:26 #10
Avatar billede brum Nybegynder
29. august 2001 - 21:25 #11
Prøv at download søgeren fra www.lexibot.com - den skulle vist være lidt vild
Avatar billede tj2200 Nybegynder
20. september 2001 - 15:37 #12
Copernic rules for vildt! Den gemmer dine søgninger, så du kan bruge dem senere og kategoriserer dem efter resultat.....

Kan varmt anbefales!