Avatar billede ladyhawke Novice
08. august 2006 - 09:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tilføj html til tag med bestemt id

Jeg har en asp.net side, hvorpå der findes et <td> tag med id="SetCodeHere".

Hvordan får jeg fat i dette element (Codebehind/C#) og får tilføjet noget HTML til toppen (altså før det nuværende indhold, som ikke må slettes)?

Det kunne f.eks. være noget a la <h1>  NY TITEL </h1> der skulle indsættes....
Avatar billede _basil Nybegynder
08. august 2006 - 09:32 #1
Brug en <asp:label id="SetCodeHere" runat="Server" /> inden i <td> tagget
Avatar billede ladyhawke Novice
08. august 2006 - 09:34 #2
kan jeg ikke tilføje noget til <td> tag'et uden at sætte en label ind, sådan at jeg kan tilføje et vilkårligt antal linier øverst i cellen?
Avatar billede _basil Nybegynder
08. august 2006 - 09:55 #3
Så vidt jeg ved kan man ikke tilgå <td> tags i codebehind.. Kan nogen be- eller afkræfte dette?
Avatar billede ladyhawke Novice
08. august 2006 - 10:00 #4
kan man ikke læse/skrive til inner HTML eller lign.
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
08. august 2006 - 10:01 #5
Det kan man godt hvis man propper runat="server" på:

<td id="MinTd" runat="server">

Så vil du i codebehind kunne tilgå den som en HtmlTableCell
Avatar billede _basil Nybegynder
08. august 2006 - 10:17 #6
ahh okay.. så havde jeg jo ikke ret:) skønt at lære lidt engang imellem..
Avatar billede ladyhawke Novice
08. august 2006 - 10:19 #7
jeg fik en HTML exception på på <td>'en (content was not literal, eller noget i den stil). Nu prøver jeg med en div indsat øverst fra starten, som kan fyldes efter behov
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
08. august 2006 - 10:30 #8
div'er kan bruges på samme måde, så er det bare et HtmlGenericControl objekt.
Avatar billede ladyhawke Novice
08. august 2006 - 11:54 #9
div virker fint, så læg et svar dj_uncas
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
08. august 2006 - 21:02 #10
All rite ;-)
Avatar billede ladyhawke Novice
10. august 2006 - 19:45 #11
en svar, ikke en kommentar ;o)
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
10. august 2006 - 20:09 #12
fåk - lige meget hvor længe man har brugt Eksperten, kan man stadig gøre det der ;-)
Avatar billede ladyhawke Novice
10. august 2006 - 21:24 #13
Tak for hjælpen :o)