Avatar billede emmy Nybegynder
04. august 2006 - 20:15 Der er 4 kommentarer

eksternt keyboard til bærbar

Jeg har en bærbar computer acer travelmate 233xc. Jeg kører med ekstern mus og keyboard tilkoblet.
Pludselig vil keyboardet ikke fungere (det eksterne). Jeg har købt et nyt i dag (det gamle var vist gået i stykker). Det nye eksterne keyboard kan jeg heller ikke få til at køre - skriver på den bærbares tastatur. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede sambo Nybegynder
04. august 2006 - 20:20 #1
virker keyboardet på en anden pc, hvis det gøt det har du en fejl på den bærbare
Avatar billede emmy Nybegynder
04. august 2006 - 20:50 #2
jeg har netop købt keyboardet i dag. Når jegg kører installationsdisketten (det er logitech trådløs) siger den at programmet ikke kan installeres da den ikke kan finde filen it chhk.dll (touch.exe).
Hvilken fejl kan der være tale om på den bærbare?
Avatar billede emmy Nybegynder
04. august 2006 - 22:10 #3
Man skal tage batterierne til keyboardet ud i ca 5 minutter, sætte dem ind igen og derefter connecte det trådløse. At jeg ikke kunne få det trådløse keyboard til at fungere fra start sker ofte med trådløse - jeg har spurgt en veninde til råds. Der er altså ikke noget galt med maskineriet (pceren).
Avatar billede sambo Nybegynder
04. august 2006 - 22:17 #4
nu er det ikke nødvendig at skulle bruge driver cd hvis du har XP inst. på den bærbare.
men følg brugsvejledningengrundigt, det kan godt være lidt svært at få den til a tsnakke sammen første gang.
tryk på connectknappen på senderen først og derefter på knappen under tastaturet.

Har du prøvet på en anden pc?