Avatar billede mulemule Nybegynder
03. august 2006 - 17:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor opdaterede er OS X´er almindeligvis,

Hvor almindeligt er det at folk opdaterer deres OS X - Er det automatisk ?

Hvormange har f.eks. en udgave der er ældre en OS X 10.3.6 dvs Safari 1.2.4.

Har kun 10 point tilbage, sorry,

Med venlig hilsen
Avatar billede jacla Nybegynder
03. august 2006 - 17:48 #1
Avatar billede egonspock Seniormester
03. august 2006 - 17:50 #2
Systemet er sat til automatisk at checke efter, men det er frivilligt om man vil gøre noget, så en del vil nok bare ignorere det. Jeg har ikke set statistikker på hvilke versioner folk kører, men det er i hvert fald muligt både at se Safariudgaven fra 10.3 og 10.4, inkl. de mange iterationer, der har været. Se evt. http://webkit.opendarwin.org/blog/ for at følge med og http://developer.apple.com/internet/safari/uamatrix.html for at se hele listen. Men det er almindelig dovenskab, hvis man ikke er på 10.3.9, som 10.3-bruger, da der er mange af de nyere programmer, der ikke kan klare sig med mindre.