Avatar billede snakeeyz Nybegynder
03. august 2006 - 17:05 Der er 1 løsning

Export problemer (BCP) i en stored procedure

Hej Eksperter

Er kørt fast med min stored procedure.

Jeg skal exportere data fra flere tabeller i min database.
De skal eksporteres som en .csv fil eller lign.

Jeg får følgende fejl:

SQLState = 37000, NativeError = 102
Error = [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Incorrect syntax near 'a47'.                                                                                                                      SQLState = 37000, NativeError = 8180                                                                                                                              Error = [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Statement(s) could not be prepared.

Det er mit GroupID der driller.

Min stored Procedure ser ud som følger:

ALTER PROCEDURE dbo.ExportOrderList2
@FileOutputName as varchar(max),
@GroupID as varchar(max) = "b12cb2c0-8a47-4fb0-ac00-55ffeb578a46"
AS
    DECLARE @FileName varchar(50),
    @bcpCommand varchar(2000),
    @tmpGroupID varchar(100),
    @TmpCommand varchar(max)

    SET @FileName = 'e:\websites\import\'+@FileOutputName+'.csv'
    SET @bcpCommand =
    'bcp "'
    +'SELECT UsrFName, UsrLName, usraddress, ASPNET_Users.ZIP, City, usremail, usrcellphone, usrphone, ProductName  FROM MyDB..MainOrder '
    +'INNER JOIN MyDB..AspNet_Users ON MyDB..MainOrder.UsrID = MyDB..AspNet_Users.UserID '
    +'INNER JOIN MyDB..ZIPCodes ON MyDB..AspNet_Users.ZIP = MyDB..ZipCodes.ZIP '
    +'INNER JOIN MyDB..Orderline ON MyDB..MainOrder.MainOrderID = MyDB..Orderline.MainOrderID '
    +'INNER JOIN MyDB..Product ON MyDB..Orderline.ProductID = MyDB..Product.ProductID '
    +'WHERE MyDB..AspNet_Users.GroupID='+@GroupID + ' '
    +'" queryout "'
    SET @bcpCommand = @bcpCommand + @FileName + '" -c -t; -k -C1252'

    EXEC master..xp_cmdshell @bcpCommand

    print @bcpcommand

    RETURN

Følgende udskrives når jeg tester:

bcp "SELECT UsrFName, UsrLName, usraddress, ASPNET_Users.ZIP, City, usremail, usrcellphone, usrphone, ProductName  FROM MyDB..MainOrder INNER JOIN MyDB..AspNet_Users ON MyDB..MainOrder.UsrID = MyDB..AspNet_Users.UserID INNER JOIN MyDB..ZIPCodes ON MyDB..AspNet_Users.ZIP = MyDB..ZipCodes.ZIP INNER JOIN MyDB..Orderline ON MyDB..MainOrder.MainOrderID = MyDB..Orderline.MainOrderID INNER JOIN MyDB..Product ON MyDB..Orderline.ProductID = MyDB..Product.ProductID WHERE MyDB..AspNet_Users.GroupID=b12cb2c0-8a47-4fb0-ac00-55ffeb578a46 " queryout "e:\websites\import\ExportedFile.csv" -c -t; -k -C1252

Er der nogen der kan se hvad der går galt?

På forhånd tak.
Avatar billede snakeeyz Nybegynder
31. august 2006 - 08:18 #1
lukker

jeg lavede det vha. kode i stedet, og skrev til en fil