Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
13. maj 2001 - 20:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Form i DLL

Jeg har lidt problemer med at vise en form fra en DLL.

Til at starte med viste den nye form, jeg fik kaldt frem fra en DLL, en ny bælke i processlinjen. Det er jo temlig ufedt, når det er et andet program der kalder på den. Den skal jo bare opføre sig som en almindlig form.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede borrisholt Novice
14. maj 2001 - 07:50 #1
Uden at have tested det så prøv overe i den DLL fil at kalde ShowWindow(Application.Handle, SW_HIDE) det skulle gerne smide den ekstra bjlæke væk ....

Jens B http://fotx.net/borrisholt
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
14. maj 2001 - 11:29 #2
nop, det virker ikke i DLL\'en, men jeg har brugt det før i andre programmer.

Men er det virkelig Delphis alvor at det skal være så besværligt??
Avatar billede borrisholt Novice
14. maj 2001 - 11:31 #3
Hva ? Prøv lige at sende mig koden så skal jeg smide den bjlælke væk ...

Jens B
Avatar billede slepee Nybegynder
17. maj 2001 - 14:18 #4
Du skal under initializeringen af formen bruge følgende kode:
ShowWindow(Application.Handle,SW_HIDE);
Det skulle rette problemet!!! ;)
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
10. juli 2001 - 00:43 #5
der er en gut på udvikleren.dk som har skrevet en artikel, om dette som virker ganske fint!

Mange tak, anyway!