Avatar billede pissemyre Nybegynder
27. juli 2006 - 10:27 Der er 2 kommentarer

DNN og Access

Hej eksperter!

Jeg sidder i disse dage og fumler lidt med DotNetNuke. I den forbindelse har jeg en tabel (Advanced datagrid), hvortil jeg vil hente nogle data fra en access database. Men jeg har store problemer med overhovedet at udforme en rigtig connection string?
Er det noget nogen kan hjælpe med?
Avatar billede pissemyre Nybegynder
27. juli 2006 - 10:30 #1
Det skal forresten lige siges at databasen og hjemmesiden ligger på en ekstern server
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:32 #2
Er der nogle af jer der har fundet et shop modul med mulighed for betaling med dankort?