Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
27. juli 2006 - 09:56 Der er 12 kommentarer

Total mærkeligt problem med nogle Checkboxes i firefox

Jeg har følgende kode, og man kan nemt vælge de 3 første checkboxes i firefox men den sidste er frosset. I IE virker det hele fint og det er jeg jo ikke meget for at sige, da firefox bare ruler. Men anyways, fatter det ikke. Håber der er nogle der kan se hvad der skulle være galt.

<div id="catStat">
<%
strCat = Request.Querystring("cat")

searchStr0 = "0"

If InStr(strCat, searchStr0) = 0 Then
        Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""0"" name=""cat"">" & "Ingen valgt"

Else
    Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""0"" name=""cat"" CHECKED>" & "Ingen valgt"

End If

%>

<BR>

<%
searchStr1 = "1"
If InStr(strCat, searchStr1) = 0 Then
        Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""1"" name=""cat"">" & "Presale"

Else
    Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""1"" name=""cat"" CHECKED>" & "Presale"

End If

%>

<BR>

<%
searchStr2 = "2"
If InStr(strCat, searchStr2) = 0 Then
        Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""2"" name=""cat"">" & "Fejlberegnet tid"

Else
    Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""2"" name=""cat"" CHECKED>" & "Fejlberegnet tid"

End If

%>

<BR>

<%
searchStr3 = "3"
If InStr(strCat, searchStr3) = 0 Then
        Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""3"" name=""cat"">" & "Egen fejl"

Else
  Response.Write "<input type=""checkbox"" value=""3""    name=""cat"" CHECKED>" & "Egen fejl"

End If

%>

<BR>

</div>
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
27. juli 2006 - 09:57 #1
Det er checkboxen egen fejl der ikke virker. Tilføjer jeg så en ny virker den som ikke virkede, men så virker den nye ikke. Altså altid den sidste i listen
Avatar billede mrbonus Novice
27. juli 2006 - 13:10 #2
poster du ikke html out puttet, umiddelbart lukker du ikke dine checkbox tags, hvilket kan være problemet.

<input type=""checkBox"" value=""3"" name=""cat"" checked>
vs.
<input type=""checkBox"" value=""3"" name=""cat"" checked />
Avatar billede mrbonus Novice
27. juli 2006 - 13:11 #3
eller
"<input type=""checkBox"" value=""3"" name=""cat"" checked>" & "Egen fejl"
& "</input>"
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
27. juli 2006 - 13:31 #4
Dette hjalp ikke nu er det de 2 nederste der ikke virker
Avatar billede mrbonus Novice
27. juli 2006 - 13:33 #5
poster du ikke lige html outputtet?
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
27. juli 2006 - 13:46 #6
Querystring mener du eller
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
27. juli 2006 - 13:49 #7
<div id="catStat">

<input type="checkBox" value="0" name="cat">Ingen valgt</input>

</BR>

<input type="checkBox" value="1" name="cat" >Presale</input>

</BR>

<input type="checkBox" value="2" name="cat">Fejlberegnet tid</input>

</BR>

<input type="checkBox" value="3" name="cat">Egen fejl</input>
</BR>

</div>

Avatar billede mrbonus Novice
27. juli 2006 - 13:58 #8
dette virker fint i min FF, så det må noget af resten af htmlen der er galt med

<body>
<div id="catStat">
<input type="checkBox" value="0" name="cat">Ingen valgt</input>
</BR>
<input type="checkBox" value="1" name="cat" >Presale</input>
</BR>
<input type="checkBox" value="2" name="cat">Fejlberegnet tid</input>
</BR>
<input type="checkBox" value="3" name="cat">Egen fejl</input>
</BR>
</div>
</body
Avatar billede mrbonus Novice
27. juli 2006 - 14:00 #9
Hvis du poster hele html outputtet kan jeg måske finde fejlen
Avatar billede mrbonus Novice
27. juli 2006 - 14:22 #10
Hvis den er offentlig tilgænglig kan du også bare poste et link til den
Avatar billede showsource Seniormester
29. juli 2006 - 12:55 #11
Prøv at ændre dine </BR> til <BR /> (skud i tågen)
Avatar billede showsource Seniormester
29. juli 2006 - 12:57 #12
<html><head>
</head>
<body>
<form>
<div id="catStat">
<input type="checkBox" value="0" name="cat">Ingen valgt</input>
<BR />
<input type="checkBox" value="1" name="cat" >Presale</input>
<BR />
<input type="checkBox" value="2" name="cat">Fejlberegnet tid</input>
<BR />
<input type="checkBox" value="3" name="cat">Egen fejl</input>
<BR />
</div>
</form>
</body></html>