Avatar billede altschuler Nybegynder
25. juli 2006 - 16:42 Der er 2 kommentarer

Webservice i flash

Hej,
Jeg har et problem med at faa data ud af en webservice i flash 8. Hvad jeg har fundet frem til at lave nu er foelgende:

import mx.services.WebService;
import mx.services.Log;
webservice = new WebService("http://localhost:1737/WebSite2/Service.asmx?WSDL", new Log);
callback = webService.karl(8);
callback.onResult = function(result) {
    trace(result);
};

Og paa loggen ser det ogsaa ud som om den faar forbindelse til funktionen karl() men jeg tror ikke jeg bruger den rigtige metode til at faa data'en ud.

Ville vaere meget meget glad hvis nogen kunne hjaelpe :)
Avatar billede altschuler Nybegynder
25. juli 2006 - 16:43 #1
Saadan her ser loggen forresten ud

7/25 16:43:30 [INFO] : Queing call karl
7/25 16:43:30 [INFO] : Made SOAPCall for operation Karl
7/25 16:43:30 [INFO] : Invoking previously queued call karl
Avatar billede altschuler Nybegynder
29. juli 2006 - 01:13 #2
Kom saa eksperter. Jeg sender et julekort til den der kan hjaelpe...