Avatar billede kivi Nybegynder
25. juli 2006 - 09:06 Der er 2 kommentarer

brændingsproblemer

hvad gør jeg forkert , når jeg brænder billeder ned jeg får den besked at der er "jpeg afkodningsfejl" og så sker der ikke mere , jeg har brugt nero og et par andre brænder programmer , min dvd skulle kunne afspille jpeg
Avatar billede Mads Praktikant
30. oktober 2006 - 18:18 #1
du kan bare brænde billederne ved at ligge dem over på dit brændingsdrev og så vælge skriv til cd. så virker det fint, altså hvis du har xp?
Avatar billede r2k Nybegynder
18. maj 2007 - 22:13 #2
Får du beskeden på dit fjernsyn, når du har sat billed-cd`en i dvd`en?

I nero kan du vælge en desideret Photo-cd, tror du skal vælge det før det virker på din dvd...