Avatar billede t_holst Nybegynder
21. juli 2006 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk virker ikke mere

Har en Medion Bærbar MD96400, og en Linksys router WRT54G.

Jeg kan ikke lengere komme på netværket med min bærbar, den kan ikke finde nogen form for trådløst.

Min nabo kan godt se netværket via trådløst. samt
jeg har en stationær pc der osse er på, dog via cable.

Jeg har prøvet at resette routeren, men kan stadigt ikke se noget netværk.
har osse prøvet at fjerne alt security, uden held. Så nu prøver jeg her i håb om der er en/nogle der kan løse mit problem.

Har ellers kørt upåklageligt i nogle måneder. Indtil i går nat.
Avatar billede korup Nybegynder
21. juli 2006 - 13:42 #1
Du skulle ikke have kørt nogle opdateringer på din bærbar så det er der problemet ligger..

/korup
Avatar billede t_holst Nybegynder
21. juli 2006 - 13:48 #2
LOL har fundet ud af det :-P det viste sig bare jeg havde trykket på knappen ved siden af powerknappen ved en fejl, den deaktivere det trådløse.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. juli 2006 - 13:50 #3
Hvis du installere www.stumbler.net kan du så se netværket?