Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2006 - 00:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finder ikke extern harddisk

Hej experter,

jeg har lånt en extern harddisk, men xp finder den ikke!

Har prøvet alle mine usb-porte, men lige lidt hjælper det. Har også prøvet at lade den sidde i under opstarten, men stadig ingen respons.

Nogle gode idéer?

ToBeAss
Avatar billede stbm Nybegynder
21. juli 2006 - 00:42 #1
Oplysninger du mangler at angive. Hvor stor er den Harddisk ? Thi hvis den er større end ca. 137 Gb, og dit bundkort ikke understøtter store HD, så skal du have fat i et program der hedder Big Drive enable, eller fx hvis det er en maxtor HD, så har maxtor et program der kan bruges, men dette program kræver et diskette drev.
Dog skal det siges at jeg selv er i besiddelse af en extern box, med plads til 3 stk. HD og en DVD brænder, og denne har min sidste nye computer svær ved at finde, mens min bærbare finder den som en mis, dvs. problemmet kan også ligge i den USB box som HD ligger i. Velkommen i klubben til fagre nye "problemløse" computerverden.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2006 - 10:40 #2
Se det er så lige de ting jeg ikke ved om den - men jeg har fundet en anden løsning. Ellers tak for hjælpen!